Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitia de lucrari pentru executie obiectiv ?Gradinita cu 3 Sali de clasa, localitatea Agigea, zona Sanatoriu, judet Constanta?


Detaliu pentru invitatia numarul 322759
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)
Numar invitatie: 322759/23.03.2012
Denumire contract: ?Achizitia de lucrari pentru executie obiectiv ?Gradinita cu 3 Sali de clasa, localitatea Agigea, zona Sanatoriu, judet Constanta?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)Cod fiscal: 4701088, Adresa: STR.OCTAVIAN GOGA NR.4, Agigea, Telefon: 0241738178, Fax: 0241738178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.Bujorului, NR.11, Agigea, Romania, cod postal: 907015, telefon: +40 0241738178, fax: +40 0241738178, persoana de contact: OANA-MIHAELA CORAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Agigea, Str.Bujorului, NR.11, Agigea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitia de lucrari pentru executie obiectiv ?Gradinita cu 3 Sali de clasa, localitatea Agigea, zona Sanatoriu, judet Constanta?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie obiectiv ?Gradinita cu 3 Sali de clasa, localitatea Agigea, zona Sanatoriu, judet Constanta?
II.1.6) CPV: 45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 359, 576 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 25.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare precum si ceaa ofertei este de120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar conform art.86, alin.1 din H.G. 925/2006 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, inlei fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin retineri succesive din sume datorate pentrufacturi partiale, conform art.90 alin.3 din H.G.R. 925/2006, pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitiei publica din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 presupune prezentarea urm.documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 3 din sectiunea Formulare2. cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetenein a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare2.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de administratia finantelor publicein a careiraza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emis de serviciul de taxe si impozite din localitateain a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt : - Cirjaliu Cristian Maricel ? Primar- Popescu Cornel ? ViceprimarMEMBRII COMISIEI DE EVALUARE : - Coravu Oana-Inspector Achizitii Publice- Lasculescu Ana ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate- Gheorghe Florenta ? Sef Tehnic Investitii- Mihail Ancuta-Secretar Comuna- Paraschiv Anca- Referemt Protectia Mediului Cerinta nr. 1 -Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.2. Persoanele fizice autorizatevor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privindsituatia economico-financiara pe cel mult ultimii 3 aniSolicitat¦Nesolicitat?Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie minim dede2.500.000 lei fara TVA.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda, la conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romanieipentru anul respectiv, Cerinta nr. 2Bilant Contabil-pe cel mult ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente- alte documente echivalente (declaratie fiscala, s.a.), Disponibilitatea de sustinere a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze printr-o scrisoare de garantie bancara , ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a sustine in valoare de minim 50% din valoarea estimata a contractului pentru perioada ofertata, prin care va garanta din punct de vedere financiar, sustinerea lucrarii pe durata realizarii acesteia, cu mentiunea expresa pentru lucrarea ce urmeaza a fi executata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniPentru fiecare contract mentionat in Formularul 6se va anexa: -contractele declarate ca experienta similara (paginile din care sa reiasa date despre firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile- prezentate in original/copie legalizata/copie Conform cu originalul? ;
- proces verbal de receptie finala -prezentate in original/copie legalizata/copie Conform cu originalul? ;
- recomandari de buna executie-Recomandarea trebuie sa cuprinda urmatoareleaspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate, Cerinta nr. 2Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a minim 1 contract avand ca obiect lucrari de complexitate si specificatii similare cu cele din Caietul de Sarcini - lucrari similare- cuo valoare minima de 1.300.000 lei, valoare fara TVA., Cerinta nr.3Informatii privind capacitatea profesionalaPentru a fi considerat calificat, ofertantultrebuie sa faca dovada ca dispune de o Echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: - Sef santier, absolvent studii superioare, minim 5 ani vechime si minim 2 lucrari executate ca sef santier;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRL, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, - Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) autorizat, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica;
-Responsabil de securitate si sanatate al santierului, care va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate, sanatate, situatii de urgenta si protectie a mediului, Cerinta nr. 4Declaratieprivind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari in conformitate cuproiectul tehnicOfertantul trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului, conform listei echipamentelor enuntate in proiectul tehnic.Cerinte minime obligatorii: Principalele utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: 1. Buldoexcavator ? 1 buc;2. Autogreder ? 1 buc;3. Compactor? 1 buc;4. Macara ? 2 buc;5. Wola ? 1 buc6. Motocompresor- 1 buc7. Excavator-2 buc8. Autobasculante ? 2buc; Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCerinta se considera indeplinita daca ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatea specifica obiectului contractului, Cerinta nr. 1Standarde de protectie a mediuluiCerinta se considera indeplinita daca ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 :2005 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru activitatea specifica obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara-Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei se acorda astfel: Ofertantii cu pretul cel mai scazut vor primi 60 de puncte.Celalalteoferte se vor punctain modul urmator : Puncte n=(pretul cel mai mic ofertat/pretul ofertat)
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Term. min. de finaliz.a exec . 7 luni , term. max.de finaliz. a exec. lucr 12 luni .Ofert. care propun cel mai mic termde exec, mai mare decat cel mal mic term. de finaliz. a exec. lucr. (min.7 luni) si mai mic de 12 luni, vor obt.15 pct.Ceilalti ofert. care propun un term. de finaliz. a exec. lucr. mai mare decat cel mal mic term.de finaliz. a exec. lucr. (min.7 luni) si maimic de 12 luni, primesc punct. calc. astfel: Pct. n = (term. cel mai mic ofertat / term. ofertat?n?) x 15 , Punct. max.care se poate obt. va fi de 15 pct., Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mic de 7 luni nu vor fi punctate suplimentar (vor primi 0 puncte) Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mare de 12 luni vor fi consid. neconf.
Termenul de interventie pentru mobilizarein cazul unor defectiuni pe perioada degarantie de buna executie
5
Descriere: Componenta tehnica-Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: Ti= Termenul de interventie ofertat de opearatorii economici - pentru mobilizarein cazul unor defectiuni pe perioada degarantie de buna executieOferta cu cel mai mic termen de interventie pentru mobilizarein cazul unor defectiuni pe perioada degarantie de buna executie (Ti)primestepunctaj maxim.Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula: Ti= termenul cel mai mic/termenul ofertat n.Acest factor de evaluare va fi exprimat in ore si va fi justificat prin prezentarea unui plan propriu de interventie.
Garantia de buna executie acordata lucrarii
20
Descriere: Componenta tehnica-Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei Gr = Perioada de garantie acordata lucrariiofertata de opearatorii economicilucrarii supusa prezenteiproceduri de achizitie publica.Oferta cu cu cea mai mare perioada de garantie acordata lucrariiprimestepunctaj maxim. Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula: Gr = termen de garantie ofertat /termen de garantie cel mai micPerioada de garantie acordata lucrarilor se exprima in luni, si nu poate fi mai mica de 24 luni.Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mic de 24 luni nu vor fi punctate suplimentar (vor primi 0 puncte) Ofert. care vor avea term. de finaliz. a exec. lucr. mai mare de 60 luni vor fi consid. neconf. .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer