Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"


Detaliu pentru invitatia numarul 339710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 339710/20.11.2012
Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: 0251414398, Fax: 0251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativa, Camera 105, Str. Libertatii, nr.19, Craiova, Dolj, telefon: +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Directia General Administrativa, Str. Libertatii, nr.19, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat".
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.460 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B.Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2C-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu ? Presedintele Senatului Universitatii din CraiovaConsiliul de administratie al Universitatii din Craiova: Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - RectorProf. univ. dr. Dan Popescu ? ProrectorProf. univ. dr. Nicu Marcu ? ProrectorProf. univ. dr. Cezar Spinu ? ProrectorProf. univ. dr. Ion Ciupitu ? ProrectorProf. univ. dr. Cristiana Teodorescu ? ProrectorLect. univ. dr. Daniel Circiumaru ? Director General AdministrativProf. univ. dr. Sevastian Cercel ? Facultatea de Drept si Stiinte AdministrativeProf. univ. dr. Eugen Bobasu ? Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronicaprof. univ. dr. Marian Siminica ? Facultatea de Economie si Administrarea AfacerilorProf. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan ? Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale EducatieiProf. univ. dr. Nicu Panea ? Facultatea de Litereprof. univ. dr. Busneag Dumitru ? Facultatea de Stiinte Exacteprof. univ. dr. Costescu Mihai ? Facultatea de Stiinte SocialeProf. univ. dr. Marian Soare ? Facultatea de Agricultura si HorticulturaProf. univ. dr. Marian Dragomir ? Facultatea de Educatie Fizica si SportProf. univ. dr. Nicolae Dumitru ? Facultatea de Mecanicaprof. univ. dr. ing. Ciontu Marian ? Facultatea de Inginerie ElectricaStudent Cristian Florescu ? Facultatea de Inginerie ElectricaAlte persoane cu functii de decizie : Conf.univ.dr. Raluca Dracea ? Director General Adjunct AdministrativEc. Demetra Lupu Visanescu ? Director Directia Achizitii PubliceEc. Marian Selisteanu ? Director Directia Administrativa Camine si CantineIng. Ion Botu ? Director Statiunea Pomicola ValceaIng. Lacusteanu Tudor ? Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola CaracalIng. Bogdan Ghita ? Director Directia TehnicaIng. Ion Stan ? Director Gradina BotanicaJurist Anca Udrea ? Consilier JuridicJurist Laurentiu Ciobanu ? Consilier JuridicEc. Iulia Dragomir ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Diana Dragan ? Serviciul Achizitii PubliceIng. Gabriel Perieteanu ? Sef Serviciu Achizitii PubliceEc. Catalin Viorel Vlad ? Serviciul Achizitii PubliceCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achiztie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa obiectul de activitate, (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani din care cel putin una are ca obiect executia de lucrari similare. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr.7, Cerinta nr.2Document/Proces verbal: Ofertantul va prezenta documente/procese verbale privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care a executat lucrari similare - cel putin unul., Cerinta nr.3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune o oferta comuna, atunci fiecare membru al asocierii va prezenta formularul nr.9., Cerinta nr.4Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului : Formular nr. 10Cerinte minime pentru personalul propus pentru realizarea contractului: din cadrul echipei va face parte obligatoriu- o persoana autorizata si inscrisa in Registrele speciale ale Ministerulului Culturii si Cultelor. Cladirea Rectoratului Universitatii din Craiova este monument istoric, de aceea operatorul economic, pentru a executa o interventie asupra unui monument istoric va trebuie sa indeplineasca prevederile art. 1 si 2 din Ordinul Ministrului Culturii si Cultelor nr. 2495/2010 si Capitolului 3 (Interventii asupra monumentelor istorice), art. 24, din Legea nr. 422/2001 (privind protejarea monumentelor istorice), - o persoana desemnata ca si coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, care va avea calificarea corespunzatoare pentru a indeplini atributiile prevazute in art. 58, Sectiunea 3 din HG nr. 300/2006., Cerinta nr. 4 (continuare)Pentru persoanele mentionate mai sus, se vor anexa: CV-ul (Formularul 11), diploma, autorizatia, declaratie in original (Formularul 12), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii / asociatii: 1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiicompletata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 14, Cerinta nr.5-continuare3) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea., Cerinta nr.2Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al protectiei mediului pentru lucrarile solicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al protectiei mediului al ofertantului.Nota: 1. In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al protectiei mediului pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: +40 251411752, persoana de contact : Gabriel Perieteanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer