Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Instalare DVOR/DME Targu Jiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 343477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 343477/06.03.2013
Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Instalare DVOR/DME Targu Jiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083395, fax: +40 212083564, persoana de contact: MIHAELA CHITOIU, EUGEN NEICU VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Instalare DVOR/DME Targu Jiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari ?Instalare DVOR/DME Tg.Jiu?Valoarea estimata este: 1.080.621 lei + cheltuielile diverse si neprevazute 198.245 lei = 1.278.866 lei
II.1.6) CPV: 45316220-3 - Instalare de echipament de semnalizare aeroportuara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 278, 866 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 21.612, 42 lei (sau echivalent in euro, la cursul BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare), Conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) garantia de participare se poate constitui astfel: 1. Prin virament bancar sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular 3) sau prin ordin de plata in contul R.A. ROMATSA ? RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 ? BCR, Sucursala WTC, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.2. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate aofertei (90 de zile, de la data limita de primire a ofertelor).Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.R.A ROMATSAare dreptul de a retine din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de operatorul economic conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va retine urmatoarea suma 4.860, 62 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5 % din valoarea contractului, fara TVA.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)1. Garantia de buna executie se constituie prin: Scrisoare de Garantie Bancara (Formular 12), prin ordin de plata in contul cod IBAN RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013 ? BCR, Sucursala WTC, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie cu oferta independenta? Formular 04 (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010)2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 05 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conflictul de interese). Aceasta declaratie trebuie completata de ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA: Director General - Aleodor Marian FRANCU si Director Financiar si Plan de Afaceri - Silvia POPEANGAPresedintele comisiei de evaluare a ofertelor este d-l. Stefan NITA ? Director Tehnic , Membrii comisiei de evaluare sunt: Constantina COJAN, Gabriel DRAGOMIRESCU, Irina PINTILIE, Mihaela CHITOIU/Eugen NEICU-VOICU.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 06 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 07 (conform OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat; Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va prezenta copia lizibila a certificatului emis de Oficiul Registrului Comertului semnata si parafata de catre operatorul economic purtand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte, urmatoarele: a) ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentul va fi prezentat in copie, semnat si parafat de catre operatorul economic, purtand mentiunea ?Conform cu originalul?.Operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Se solicita prezentarea Certificatului de Autorizare pentru lucrarile de constructii si instalatii in incinte aeroportuare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR) conform Reglementarii Aeronautice Civile RACR-AD-AACDA aprobata prin Ordinul MTCT nr. 2459/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorii economici vorcompleta si semna Formular 08- Informatii generale.Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu pentru: (2010 ? 1 euro=4, 2099 lei; 2011 ? 1 euro=4, 2379 lei si decembrie 2012 - 1 euro =4, 4560 lei)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Se va completa - Formularul 10;, 3. Lista cu personalul de specialitate: - 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-1 responsabil control calitate ( CQ) cu atestat/decizie de numire valabile la data limita de depunere a ofertelor;(In conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995, privind calitatea in constructii)., 2. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va completa Formularul 14 (declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora) 1. Certificat ISO 9001:2008 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al calitatii al operatorului economic., 2. Certificat ISO 14001:2004 sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa ateste existenta sistemului de management al mediului al operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer