Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"


Detaliu pentru invitatia numarul 346379
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CRAIOVA
Numar invitatie: 346379/09.05.2013
Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Generala Administrativa, Camera 105, tel +40 251415899
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Refacere partiala sarpanta si invelitoare consolidare atic corp Rectorat".Valoarea estimata a contractului (fara TVA): 123.000 lei, din care 111.400 lei valoare lucrari si organizare de santier si 11.600 lei cheltuieli diverse si neprevazute conform deviz general.Nota: Pretul din oferta financiara va include si valoarea costurilor neprevazute in suma fixa de 11.600 lei, precum si cele pentru organizarea de santier. Conform Art. 36(1) e) din HG 925/2006, daca pretul inclus in propunerea financiara depaseste valoarea fondurilor care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica respectiv, oferta va fi considerata inacceptabila.
II.1.6) CPV: 45261900-3 - Lucrari de reparare si de intretinere de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2.200 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, executantu va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006.Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitatea - Prezentare formular 2AIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 2B.Cerinta nr. 4Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 - 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular 2C-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1 Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2 Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - Presedintele Senatului Universitatii din Craiova3 Prof. univ. dr. Dan Popescu - Prorector4 Prof. univ. dr. Gabriel Olteanu - Prorector5 Prof. univ. dr. Cezar Spinu - Prorector6 Prof. univ. dr. Ion Ciupitu - Prorector7 Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu - Prorector8 Lect. univ. dr. Daniel Circiumaru - Director General Administrativ9 Prof. univ. dr. Sevastian Cercel - Decan Facultatea de Drept si Stiinte Administrative10 Prof. univ. dr. Eugen Bobasu - Decan Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica11 Prof. univ. dr. Marian Siminica - Decan Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor12 Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan - Decan Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei13 Prof. univ. dr. Nicu Panea - Decan Facultatea de Litere14 Prof. univ. dr. Busneag Dumitru - Decan Facultatea de Stiinte Exacte15 Prof. univ. dr. Costescu Mihai - Decan Facultatea de Stiinte Sociale16 Prof. univ. dr. Marian Soare - Decan Facultatea de Agricultura si Horticultura17 Prof. univ. dr. Marian Dragomir - Decan Facultatea de Educatie Fizica si Sport18 Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru - Decan Facultatea de Mecanica19 Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian - Decan Facultatea de Inginerie Electrica20 Conf.univ.dr. Raluca Dracea - Director General Adjunct Administrativ21 Lect.univ.dr. Mihai Cosoveanu - Director Biblioteca22 Ec. Demetra Lupu Visanescu - Director Directia Achizitii Publice23 Ec. Marian Selisteanu - Director Directia Administrativa Camine si Cantine24 Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica25 Ec.Ionela Mic - Director Directia Economica26 Ec. Flori Stoian - Compartiment CFP27 Ec. Ion Belcineanu - Compartiment CFP28 Ec. Radu Naon Ciorbagiu - Compartiment CFP29 Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare30 Manuela Gust - Director Tele U31 Ing. Ion Stan - Director Gradina Botanica32 Ing. Ion Botu - Director Statiunea Pomicola Valcea33 Ing. Lacusteanu Tudor - Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal34 Jurist Anca Udrea - Director Directia Juridica35 Jurist Laurentiu Ciobanu - Consilier Juridic36 Ing. Gabriel Perieteanu - Sef Serviciu Achizitii Publice37 Ec. Iulia Dragomir - Serviciul Achizitii Publice38 Ing. Diana Dragan - Serviciul Achizitii Publice39 Ec. Catalin Viorel Vlad - Serviciul Achizitii Publice40 Ec. Adriana Durle - Sef Serviciu Aprovizionare si urmarire comenzi, contracte41 Ing. Crina Dondera - Sef Serviciu Investitii42 Sing. Mihaela A-Tomei - Responsabil Compartiment Investitii43 Ing. Ion Manda ? Sef Comp. Monitorizare Investitii44 Ing. Calugaru Catalin ? Compartiment InvestitiiCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani : Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care cel putin una are ca obiect executia de lucrari similare. Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr.7, Cerinta nr.2 Certificat/document: Ofertantul va prezenta Certificat/document privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a executat lucrari similare- cel putin unul.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare., Cerinta nr.3 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul in care un grup de operatori depune o oferta comuna, atunci fiecare membru al asocierii va prezenta formularul nr.9., Cerinta nr.4 Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului : Formular nr. 10 Cerinte minime pentru personalul propus pentru realizarea contractului: din cadrul echipei va face parte obligatoriu-o persoana autorizata si inscrisa in Registrele speciale ale Ministerulului Culturii si Cultelor. Cladirea Rectoratului Universitatii din Craiova este monument istoric, de aceea operatorul economic, pentru a executa o interventie asupra unui monument istoric va trebuie sa indeplineasca prevederile art. 1 si 2 din Ordinul Ministrului Culturii si Cultelor nr. 2495/2010 si Capitolului 3 (Interventii asupra monumentelor istorice), art. 24, din Legea nr. 422/2001 (privind protejarea monumentelor istorice), -o persoana desemnata ca si coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, care va avea calificarea corespunzatoare pentru a indeplini atributiile prevazute in art. 58, Sectiunea 3 din HG nr. 300/2006.Pentru persoanele mentionate mai sus, se vor anexa: CV-ul (Formularul 11), diploma, autorizatia, declaratie in original (Formularul 12), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr.5 Informatii privind subcontractantii / asociatii: 1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 143)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr.1 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea., Cerinta nr.2 Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al protectiei mediului pentru lucrarile solicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al protectiei mediului al ofertantului.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al protectiei mediului pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer