Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Sistem de detectie si stingere incendiu Cap Radar Thomson?


Detaliu pentru invitatia numarul 331366
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 331366/10.07.2012
Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Sistem de detectie si stingere incendiu Cap Radar Thomson?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083320, fax: +40 212083260, cam. A 205 - secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083502/186, fax: +40 212083260, persoane de contact: Cristina Monac, Aurelia Dumitrescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Sistem de detectie si stingere incendiu Cap Radar Thomson?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Sistem de detectie si stingere incendiu Cap Radar Thomson?
II.1.6) CPV: 45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428, 108 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 7.700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: -sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (conform Formularului A; se prefera ca garantia de participare sa fie facuta prin scrisoare la una din bancile RBS, BCR, Banc Post)sau prin ordin de plata in contul IBAN RO86 ABNA 4100 2641 0023 4512 deschis la RBS ROMANIA SA sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Conditii de retinere a garantiei de participareRA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitatea a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a garantiei de participare;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de un operator economic, R.A. ROMATSA - DR Bucure?ti are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.208, 11 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - completare Formular 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2Certificat de participare cu oferta independenta - completare Formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 4 (Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA ? DR Bucuresti in ceea ce priveste procedura de achizitie sunt : Director, Gabriel DUMITRESCU, Presedintele comisiei de evaluare Casian Ghita, membrii ai comisiei de evaluarenumiti prin dispozitia Directorului-Dana Diaconu, Ruxandra Rosca, Mirela Anastasiu, Constantin Baltatu, Aurelia Dumitrescu)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 5 Informatii privind persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC /Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011Informatii privind persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSe solicita detinerea urmatoarelor autorizari conform prevederilor OMAI 87/2010: - pentru proiectarea, respectiv instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
- pentru proiectarea, respectiv instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor (cu exceptia celor care contin anumite gaze floururate cu efect de sera)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraOfertantul va prezenta ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organul fiscal, Informatii generale - se va completa Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari similare - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de Procesul verbal de receptie finala pentru cea mai importanta lucrare - se va completa Formularul 7., Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare. Se va completa Formularul 8 ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul leu/valuta comunicat deBNR, valabil la data incheierii contractului respectiv, Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. ? Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia solicitata, completata conform Formularului 9., Informatii privind subcontractantii - Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formular 10, Ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante ale cel putin doua contracte distincte care sa confirme proiectarea respectiv executia de lucrari similare in valoare (fara TVA), dupa cum urmeaza: - pentru proiectare: de cel putin 18.000 lei- pentru executie lucrari: de cel putin 282.000 lei.Se accepta si prezentarea unui singur contract care are ca obiect proiectarea si executia unei lucrari similare, cu conditia respectarii valorilor minime de mai sus.Daca contractul/contractele este/sunt incheiate in alta moneda, cuantificarea in lei se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv., Ofertantul va prezenta copii dupa procesul verbal de receptie finala, care sa confirme lucrarile executate in baza contractului prezentat ca experienta similara. Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data depunerii ofertei., Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management de mediu. Se solicita prezentarea de catre producator si/sau de ofertant a certificatului ISO 14001:2005 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului., Standarde de protectie a mediului. Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului - se va completa Formularul 11.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer