Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de lucrari pentru ?Reparatie cladire principala CDZ Arad?


Detaliu pentru invitatia numarul 334749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 334749/03.09.2012
Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru ?Reparatie cladire principala CDZ Arad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, camera A205 - secretariat, Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, persoane de contact: Dana DIACONU - tel. 021-20.83.540, Cristina MONAC - tel. 021-20.83.502
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de lucrari pentru ?Reparatie cladire principala CDZ Arad?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de lucrari pentru ?Reparatie cladire principala CDZ Arad ?
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma de 8.100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare potrivit art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - sub forma de scrisoare de garantie bancara pentru participare (conform Formularului A; sau prin ordin de plata in contul IBAN RO86 ABNA 4100 2641 0023 4512 deschis la RBS ROMANIA SA sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Conditii de retinere a garantiei de participareRA ROMATSA-DR Bucuresti are dreptul de a retine garantia de participare, operatorul economic pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: ?isi retrage oferta in perioada de valabilitatea a acesteia;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a garantiei de participare;?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform prevederilor art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de un operator economic, R.A. ROMATSA - DR Bucure?ti are dreptul de a retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.315 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular B) sau de o societate de asigurari.Conditii de constiuire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Valabilitate garantiei de buna executie a contractului este pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - completare Formular 1.Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-completare Formular 2-prezentare certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale (care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara, celei in care se depun ofertele);
-prezentare certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale (care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara, celei in care se depun ofertele).Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui.Certificat de participare cu oferta independenta-completare Formular 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 4 (Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA ? DR Bucuresti in ceea ce priveste procedura de achizitie sunt: Director, Gabriel DUMITRESCU, Presedintele comisiei de evaluare Cristina Monac, membri ai comisiei de evaluare numiti prin dispozitia Directorului - Dana Diaconu, Ruxandra Rosca, Mirela Anastasiu, Dorina Dragomir)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular 5 Informatii privind Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de ONRC /Autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la insolventa, faliment ori lichidare. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata. Se permite si prezentarea documentului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? conform ordinului nr.509/2011Informatii privind Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraOfertantul va prezenta ultimul bilant contabil inregistrat si vizat de organul fiscal, Informatii generale - ? completare Formular 6 (Informatii generale si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani).Ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de minimum 1.000.000 lei.Se va utiliza cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrari similare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de Procesul verbal de receptie finala pentru cea mai importanta lucrare - Completare Formular 7., Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare. Se va completa Formularul 8 ? Experienta similara. Pentru fiecare contract, se va lua in calcul cursul leu/valuta comunicat deBNR, valabil la data incheierii contractului respectiv - Completare Formular8, Ofertantul va prezenta copii dupa informatiile relevante ale cel putin unui contract, care sa confirme executia de lucrari similare in valoare de cel putin 500.000 lei. Daca contractul este incheiat in alta moneda, cuantificarea in lei se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR, valabil la data incheierii contractului respectiv., Ofertantul va prezenta copii dupa procesul verbal de receptie finala, care sa confirme executia de lucrari similare in valoare de cel putin 500.000 lei., Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. ? Ofertantul trebuie sa prezinte declaratia solicitata, completata conform Formularului 9., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Completare Formular 12, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului -se vor prezenta CV-urile., Informatii privind subcontractantii - se va prezenta declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Formular 10 Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii. Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau aoricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei., Ofertantul trebuie sa detina documente emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management de mediu. Se solicita prezentarea de catre producator si/sau de ofertant a certificatului ISO 14001:2005 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului - cu termen de valabilitate in vigoare la data limita de depunere a ofertei., Standarde de protectie a mediului. Declaratie privind respectarea legislatiei in domeniul protectiei mediului - Completare Formular 11
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer