Achizitie publica - Achizitia de manusi de consultatie
Detaliu pentru invitatia numarul 350181
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350181/10.07.2013
Denumire contract: Achizitia de manusi de consultatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de manusi de consultatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de manusi de consultatie
II.1.6) CPV: 18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 4.424 ron, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 de zile (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006, in contul IBAN RO79TREZ7015005XXX000135. Nu este permisa constituirea G.P. prin numerar la casierie.Formularul nr.12 din sectiunea "formulare" este orientativ.Se va retine contestatoruluicaruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006.Intrucat procedura se desfasoara exclusiv online, ofertantul are obligatia de a face dovada constituirii g.p. in original la sediul a.c. inainte de data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP conf. art. 18 din HG 1660/2006.NOTA: Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta in euro a ofertei/garantiei de participare se va calcula conform cursului B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent fara TVA. G.B.E.se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.89 alin 2 si art.90 alin. (1) -(3) din HG 925/2006, in contul IBAN RO79TREZ7015005XXX000135.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in conformitate cuprevederile art.2 din orinul 170/15.05.2012 al Presedintelui ANRMAP.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile sdi completarile ulterioare, si/sauCazier judiciar /certificat echivalent4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platiidatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiasocietatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoanele implicate in procesul de evaluare/atribuire/aprobare sunt: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont., Dr. Calu Valentin - presedinte, As. Hank Alisa - membru, As. Carjeu Anca -membru, As. Lupu Anghelusa -membru, Dir. De IngrijiriMedicale, As. Dumitrache Mihaela - memebru, Ref. Henke Aurelia - membru. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa caofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatiede atribuire, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertalor.OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de aprezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Depunere de mostre.Mostrele se vor eticheta si inscriptiona cudenumirea ofertantului .Mostrele , cu titlu gratuit , se vor depune la sediul autoritatii contractante din: B-DUL MARASTI 17 , Bucuresti , Serviciul Achizitii Publice, Etaj 1, Corp Garaj , pana la data limita de depunere /primire a ofertelor.Mostrele depuse de ofertanti declarati necastigatori vor fi restituite in masura in care in urma testarii lor de catre comisia de evaluare aceste nu se deterioreaza datorita proastei calitati. 1.Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii? ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 08:09