Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiale antiderapante, FRANCO BENEFICIAR


Detaliu pentru invitatia numarul 355800
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355800/15.11.2013
Denumire contract: Achizitia de materiale antiderapante, FRANCO BENEFICIAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale antiderapante, FRANCO BENEFICIAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale pietroase (material antiderapant), FRANCO BENEFICIAR.
II.1.6) CPV: 14212000-0 - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 261 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea alocata pentru fiecare lot in parte. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 4.465, 22 lei.Cuantumul garantiei de participare este conf. Anexa B si va fi virata in contul AC: cont deschis la BRD-Suceava, cod IBANRO41BRDE340SV10287103400.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA.(adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la data limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC.Dovada platii garantiei de participare la licitatie va fi insotita de un centralizator in care se va specifica pentru ce lot/loturi se depune garantia.Centralizatorul va cuprinde lotul (nr. si denumirea), sortimentul (denumirea produsului) si valoarea garantiei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unei Scrisori de garantie bancara, aceasta va fi transmisa, in original, impreuna cu centralizatorul in care va specifica pentru ce lot/loturi depune garantia la sediul AC, prin posta sau curier, dar nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor.Echiv. pentru o garan. de particip. depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.NOTA : O copie scanata a garantiei de participare se va incarca/depune in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: - Ing. Sorin CIOBANU- Ing. Valerian SOLOVASTRU- Ec. Vasile RUSU- Jr.Tironeac Aftanasie- ing.Atitienei Iulian- Ing.Lazar ConstantinSe va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 3Declaratie privind eligibilitatea Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, local, prin prezentarea de certificate eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia datoriilor scadente din luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor : -Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar, -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuireInformatii privind asocierea (Formular 10). Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatot codul emis de ONRC. Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie globala de afaceri.Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere), sau alte documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate;Cerinta minima obligatorie: Cifra globala medie anuala de afaceri dinanii 2010, 2011 si 2012, (exprimata in lei ), trebuie sa fie egala sau mai mare raportand la Ve a lotului pt care depune oferta.Valoarea estimata a loturilor in lei este : Lot 1. Dorna Candreni 3 - 31280 lei, lot 2. Vatra Dornei 3 - 7820 lei, lot 3 Iacobeni 4 - 15640 lei, lot 4. Carlibaba 4 - 23460 lei, lot 5. Breaza 5 - 23460 lei, lot 6 Pojorata 5 ? 23460 lei, lot 7. Solca 2 - 7820 lei, lot. 8 Putna 3 - 19550 lei, lot. 9 Marginea 3 ? 9775 lei, lot. 10 Brodina 1 - 31280 lei, lot. 11Falcau 2 - 27370 lei si lot. 12 Adancata 5 ? 2346 lei, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei ) continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare rezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita dedepunere a ofertei) au furnizat produse similar celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare (diverse tipuri de piatra si
sorturi, antiderapant), FRANCO BENEFICIAR.), prin demostrarea unui nivel
al experientei similare prin raportare la lotul pt care depune oferta.
Formularul E va fi insotitde certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse .
Nivelul minim impus cu privire la experienta similara aferenta fiecarui lot in parte, este :
Lot 1. Dorna Candreni 3 - 31280 lei, lot 2. Vatra Dornei 3 - 7820 lei, lot 3 Iacobeni 4 - 15640 lei, lot 4. Carlibaba 4 - 23460 lei, lot 5. Breaza 5 - 23460 lei, lot 6 Pojorata 5 ? 23460 lei, lot 7. Solca 2 - 7820 lei, lot. 8 Putna 3 - 19550 lei, lot. 9 Marginea 3 ? 9775 lei, lot. 10 Brodina 1 - 31280 lei, lot. 11Falcau 2 - 27370 lei si lot. 12 Adancata 5 ? 2346 lei., Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul ethnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii.
Se va depune: documente doveditoare care certifica indeplinirea cerintei, respectiv contracte de munca, contracte de colaborare, etc., Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (diverse tipuri de piatra si sorturi, antiderapant), FRANCO BENEFICIAR.) - respectiv basculante pentru
transport, concasoare, statii de sortare a agregatelor, etc, Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Declaratia va cuprinde o prezentare tabelara a mijloacelor de transport puse la dispozitie, cu urmatorul continut: nr. curent, tip mijloc de transport, nr. de circulatie, capacitate de transport.Se va depune: - o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului declarat castigator prin care se obliga ca pana la data semnarii contractului de achizitie publica sa obtina copii conforme pt toate vehiculele necesare derularii contractului de achizitie publica, sau copie conforma a licentei de transport pentru fiecare mijloc de transport declarat.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 5Documente referitoare la instalatia de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine instalatia de cantarit, utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).Ofertantul trebuie sa prezinte: - certificatul de aprobare de model, - declaratia de conformitate pentru instalatia de cantarire avehiculelor din dotare sau buletinul de verificare metrologica.sau un angajament de disponibilitate (inchiriere, comodat, etc.) ainstalatiei de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).(Se vor prezenta copii ale documentelor de mai sus, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor) Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer