Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU MENTENANTA AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 330378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: U.M. 01335 Bucuresti
Numar invitatie: 330378/26.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU MENTENANTA AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 01335 BucurestiCod fiscal: 24936747, Adresa: Bld. Ghencea, nr. 35-37, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213191421, Fax: 0213191422
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE MATERIALE CU CARACTER FUNCTIONAL PENTRU MENTENANTA AUTOVEHICULELOR SI ECHIPAMENTELOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale comune cu caracter functional necesare pentru mentenanta autovehiculelor si echipamentelor cuprinse in planurile de productie 2012-2013 ale autoritatii contractante.
II.1.6) CPV: 44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 513, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 1, 8 % din valoarea estimata fara T.V.A. a fiecarui lot ofertat, prin una din modalitatile prevazute de art.86din H.G. nr. 925/2006 , cu modificarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de prticipare va avea o valabilitate identica cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.Operatorii economici care se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004 (I.M.M), va constitui garantie de participare in cuantum de 0, 9%. din valoarea estimata fara T.V.A. a fiecarui lot ofertat (Formularul nr. 8 din Fisierul Modele de formulare).Pentru garantia de participare care se constituie prin virament bancar, conform art. 86 alin. (5) din H.G. nr. 925/2006in contul RO59 TREZ 7065 005XXX00 8139 ? TREZORERIE SECTOR 6 , C.U.I. ? 24936747.
Garantie de buna executie
- Va fi de 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent ce va fi atribuit in cadrul acordului cadru si se va constitui prin oricare din modurile de constituire prevazute la art.90 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Va avea valabilitate pe toata perioada de derulare a contractului de furnizare;
- Se va constitui in termen de 14 zile de la data semnarii fiecarui contract subsecvent;
- Se va restitui in termen de 14 zile de la data finalizarii fiecarui contract subsecvent pentru care a fost constituita;Nota. Scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr.8 din fisierul Modele de formulare;Nota: Furnizorul care face dovada incadrarii in randul I.M.M va constitui o garantie de buna executie de 2, 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului conform prevederilor legii nr.346/2004, modificata si completata prin O.G.27/2006 conform Formularului nr._ din fisierul Formulare si modele;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Art.180 si 181 din O.U.G.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic va prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea, conform Formularului nr.1- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?, conform Formularului nr.2- Persoanele cu functii de conducere conform art.691 din O.U.G. nr. 34 /2006: Ion Iordache, Cornel Axente, Valentina Dobrita, Grigore Cornoiu, Constantin Dragostin;
- Declaratie de participare cu oferta independenta, conform Formularului nr. 3- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr.4;
- Fisa cu informatii generale, conform Formularului nr.5Modelele de documente se gasesc in fisierul ?Modele de formulare.Documentele vor fi datate, stampilate si semnate de persoana autorizata. Cerinta 1Pentru indeplinirea acestei cerinte, operatorul economic va prezenta urmatorul document: Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea produselor care fac obiectul achizitiei ;Nota: Operatorul economic clasat pe primul locare obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, ocopie legalizata dupa certificatul constatator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat SR EN ISO 9001:2000 valabila la data ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine prin accesarea fisierelor atasate la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 07:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer