Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiale de constructii ? hidroizolatie poliuretanica.


Detaliu pentru invitatia numarul 330773
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - UM 02384
Numar invitatie: 330773/28.06.2012
Denumire contract: Achizitia de materiale de constructii ? hidroizolatie poliuretanica.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - UM 02384Cod fiscal: R 13683878, Adresa: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Tunari, Telefon: +40 213516540, Fax: +40 213515539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale de constructii ? hidroizolatie poliuretanica.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale de constructii ? hidroizolatie poliuretanica.
II.1.6) CPV: 44112500-3 - Materiale pentru acoperis (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 54, 504 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 1.000 leiForma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiilor pentru participare poate fi prelungita la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie la semnarea contractului.Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractuluide furnizare, fara T.V.A. Si va fi valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decatperioada de valabilitate a contractului .Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele vor fi depuse conform art. 5 din ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011:1.Certificatul de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta model formularul F1 din Sectiunea III ? Formulare;2.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 model formularul F2 din Sectiunea III ? Formulare;3.Pentrupersoane juridiceromane: 3.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 model formularul F3 din Sectiunea III .3.2. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local ? prezentat conform art. 5 alin. (1) din ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011.3.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat4.Pentrupersoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget;5.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F4 din Sectiunea III ? Formulare . Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Seful Unitatii Militare 02384 Bucuresti ? Locotenent colonel ing. Cirlan Mihai, Loctiitor sef unitate ? Maior ing Filip Adrian, Sef formatiune logistica - MM Dumitrascu Razvan, Sef santier p.c.c. sing. - Badiceanu Mariana, Sef atelier ? maistru Aprodu Ion.6.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F5 din Sectiunea III ? Formulare7.Depunerea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura model formularul F10 din Sectiunea III ? Formulare Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatiiCertificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentrupersoane juridicestraine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Pragul minim impus al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) este de 30.000 RONDocumentele vor fi depuse conform art. 5 din ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011.Depunerea formularului Fisa de informatii generale (model formularul F6 din Sectiunea III ? Formulare)Documente vizate si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.In sustinerea celor declarate in cuprinsul formularului F9, ofertantul are obligatia de a prezenta contractele similare ca obiect, cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta: cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizarea de material de constructii care sa insumeze o valoarea de 30.000 lei.Nota: In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Documentele vor fi depuse conform art. 5 din ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011., Informatii privind asocierea(daca este cazul)Documentele vor fi depuse conform art. 5 din ordinul Presedintelui ANRMAP 509/2011. Produsele vor fi insotite de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la standarde si specificatii relevante, Mostrele constau in prezentarea pe supot din metal sau lemn de maxim 0, 2 mp a produselor solicitate aplicate in stratificatia prevazuta la pc. 1 din Nota caietului de sarcini.Mostrele se solicita in vederea stabilirii conformitatii produselor ce fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer