Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiale de igiena pentru persoanele private de libertate


Detaliu pentru invitatia numarul 332370
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 332370/25.07.2012
Denumire contract: Achizitia de materiale de igiena pentru persoanele private de libertate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se vor depune electronic in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale de igiena pentru persoanele private de libertate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia a min 1200 buc periute de dinti, 2500 tuburi pasta de dinti, 2500 tuburi crema de ras, 5500 buc aparat de ras, 515 buc saci pvc, 600 buc pungi pv, 35 tuburi scobitori, 5500 suluri hartie igienica, 1000 buc maturi sorg, 10 buc perii p.v.c., 50 buc bureti vase, 20 pach servetele de masa, 500 kg soda calcinata, 100 kg sapun toaleta, 1000 kg sapun semitoaletasi max 3600 buc periute de dinti, 8400 tuburi pasta de dinti, 7800 tuburi crema de ras, 14400 buc aparat de ras, 1530 buc saci pvc, 7200 buc pungi pv, 460 tuburi scobitori, 19440 suluri hartie igienica, 2000 buc maturi sorg, 140 buc perii p.v.c., 700 buc bureti vase, 253 pach servetele de masa, 1800 kg soda calcinata, 600 kg sapun toaleta, 3720 kg sapun semitoaleta
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 842.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1= 44lei, lot 2=126lei, lot 3=125lei, lot 4=87 lei, lot 5=22lei, lot 6=18lei, lot 7=2 lei, lot 8=98lei, lot 9=110lei, lot 10=5lei, lot 11=4lei, lot 12=4lei, lot 13=36lei, lot 14=54 lei, lot 15=298 lei.Modul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va incaraca in sectiunea documente de calificare, neincarcarea acestuia in aceasta sectiune echivaleaza cu neconstituirea garantiei si duce la respingerea ofertei.Documentul prin care se atesta constituirea garantiei de participare se va prezenta si la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoare fara tva a contractului subsecvent, cf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin - dir adj ec-admin, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin-responsabil achizitii, Popescu Mihaela-responsabil sector ETG).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrageexcluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produse care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani -Formularul va cuprinde livrari de produse similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de labeneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006, Pentru loturile 14 si 15, sapun toaleta si sapun semitoaleta se va depune mostra de cate 1 sapun din fiecare tip insotita de declaratie de conformitate sau document echivalent cf.STAS SR ISO 685/1997. Mostrele se vor depune la sediul unitatii pana la data limita de depunere a ofertelor(cf OUG34/2006, art 188.1.e)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer