Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiale de osteosinteza


Detaliu pentru invitatia numarul 354680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 354680/14.10.2013
Denumire contract: Achizitia de materiale de osteosinteza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale de osteosinteza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE MATERIALE DE OSTEOSINTEZACOMPONENTA PACHETULUI DE MATERIALE DE OSTEOSINTEZASE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33183100-7 - Implanturi ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 3.882 lei , conf. art. 86 din HG 925 / 2006 - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere/primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP conf. art.18 din HG 1660/2006. Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR dindata publicarii invitatiei de participare in SEAPcalendaristice. Contul IBAN de garantii in care se poate face viramentul este RO79TREZ7015005XXX000135 deschis la Trezoreria Sector.1. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf. prev. art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata.Prevederile se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager, Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont. , Dr.Horia Orban , Dr.Nicolae Gheorghiu , Dr.Mihaela Dragusanu , Calinescu Virginia;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada indeplinirii obligatiilor scadente de plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social prin care se face dovada indeplinirii obligatiilor scadente de plata in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura 1.Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire informatiile cuprinse in acesta trebuie se fie reale la data limita de depunere a ofertelorOBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Aviz de functionare si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 95/2006 si OMS 1694/2008, valabil la termenul limita de primire a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul.3.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatiiconform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare, valabil la termenul limita de primire a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul.4.Certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii , conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare - copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si media cifreide afaceri globala pe ultimi 3 ani , calculata in lei si alta valuta, la cursul lei/alta valuta mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv(www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini , in ultimii 3 ani. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, trebuie sa continavalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.- copie lizibila conforma cu originalul, 2.Prezentarea de cataloage, descrieri, poze ale produselor ofertate., 3.Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea privind calitatea produselor/componentelor pachetului cu specificatiiletehnice solicitate in caietul de sarcini, cu una in directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent , valabil la termenul limita de primire a ofertelor- copie lizibila conforma cu originalul. Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor ?ISO 9001:2008 sau echivalent - copie lizibila conforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer