Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de materiale necesare reparatiilor curente


Detaliu pentru invitatia numarul 332275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Numar invitatie: 332275/24.07.2012
Denumire contract: achizitia de materiale necesare reparatiilor curente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVACod fiscal: RO4553240, Adresa: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0723543312, Fax: 0251439547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200463, telefon: +40 251430436, fax: +40 251561777, persoana de contact: IULIA MONICA VOINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de materiale necesare reparatiilor curente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de materiale necesare reparatiilor curente la spatiile de detentie si spatiilor administrative
II.1.6) CPV: 14710000-1 - Fier, plumb, zinc, staniu si cupru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 504.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1=30 lei, lot 2=25lei, lot 3=30lei, lot4= 20lei, lot5 =90lei, lot6 =6lei, lot 7=6lei, lot 8=8lei, lot 9=15lei, lot 10=35lei, lot 11=10lei, lot12=4lei, lot13= 1leu, lot14=18lei, lot15=40lei, lot16=2lei, lot17=2lei , lot18=0, 5lei , lot19=11 lei, lot20=14lei, lot 21=0, 5lei, lot 22=1leu, lot 23=4lei, lot 24=2lei, lot25=39lei, lot26=30lei, lot27=1leu, lot28=6lei, lot 29=14lei, lot 30=14lei, lot 31=19 lei, lot 32=3lei, lot 33=6lei, lot 34=39lei, lot 35=16lei, lot36=12lei, lot 37=2lei, lot 38=4lei, lot 39=4lei, lot 40=12lei, lot 41=14 lei, lot 42=3 lei, lot 43=0, 50lei, lot 44=4lei, lot 45=2lei, lot 46=2lei, lot47=10lei, lot 48=3lei, lot 49=1leu, lot 50=1leu, lot51=1leu, lot 52=7lei, lot 53=2lei, lot 54=6lei, lot 55=12lei, lot 56=9lei, lot 57=12lei, lot 58=0, 50lei, lot 59=4 lei, lot 60=3lei, lot 61=3lei, lot 62=4lei, lot 63=4lei, lot 64=4lei, lot 65=1leu, lot 66=23lei, lot 67=40lei, lot 68=16lei, lot 69=12lei, lot70=5lei, lot 71=2lei, lot 72=80lei, lot 73=49lei, lot 74=5lei, lot 75=15lei, lot 76=4lei, lot 77=0, 50ei, lot 78=4 lei, lot 79=15lei, lot 80=26lei, lot81=14lei, lot 82=10leiModul de costituire a garantiei: cf art 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii prin ordin de plata contul in care se va vira este RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova. Documentul care atesta constituirea garantiei se va atasa pe exteriorul plicului cu oferta. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului-subsecvent. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: cf art 90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2. Incadrarea in prevederile art 181 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/20104. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Stefan Sorin-director adj ec-admin, Lazaroiu Alina-ctbl sef, Udrea Nicusor-viza CFP, Demetrian Cosmin-ALOP, Stanica Veronica-sef serviciu logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Dine Alin- responsabil achizitii, Radu Mihai-responsabil sector cazarmare).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura: solicitat formularul 12 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, certificat emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitatecare sa corespunda contractului ce va fi atribuit.Nota: -Documentul se va prezenta in oricare din formele : In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul-Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani -Formularul va cuprinde livrari de produse similare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.Se va anexa 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de labeneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de produse similare. In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari va da o declaratie pe propria raspundere cu privire la activitatea desfasurata si mentinata in lista cf art 188.1.a din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.08.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer