Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiale sanitare- manusi examinare si manusi chirurgicale sterile


Detaliu pentru invitatia numarul 354088
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Numar invitatie: 354088/25.09.2013
Denumire contract: Achizitia de materiale sanitare- manusi examinare si manusi chirurgicale sterile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: +40 258820825/133, Fax: +40 258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258833007, fax: +40 258833007, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta Alba Iulia, Str. Bd. Revolutiei 1989, Nr 23, Jud Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale sanitare- manusi examinare si manusi chirurgicale sterile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale sanitare- manusi examinare si manusi chirurgicale sterile
II.1.6) CPV: 18424300-0 - Manusi de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 000 - 379, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr.1-Manusiexaminare-4.320, 00 ronLot nr.2-Manusi chirurgicale sterile-3.264, 00 ron.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original ; -sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge pe fond contestatia sau contestatorul renunta la contestatie, se va retine contestatarului din garantia de participare o suma stabilita in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006, respectiv 2.160, 00 ron pentru Lot nr.1 si 1.632, 00 pentru Lot nr.2.Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind situatia personala a operatorului economic Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1 si Formularul nr. 2 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii 1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ;2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local. Din certificate trebuie sa reiasa situatia obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romanaCerinta nr. 2Participare la procedura cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formularnr. 3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.Cerinta nr. 3 Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr. 4Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager - Ec. Cosarca Nicoleta ;Director medical- Dr. Crainic Silviu Dan ;Director fin. Contabil - Ec. Marza Diana ;Director ingrijiri ? As. Onetiu Maria ;Sef birou achizitii - aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu ? elaborare documentatie de atribuie;Consilier juridic- Pop Cristina ; 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul ?.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezentacertificatul in original sau copie legalizata.2 )Avizul de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, constituie conditie de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleofertant si declararea cifrei de afaceri medie globala in ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., 2. Certificat de conformitate/declaratie de conformitate cu marcaj CE, sau orice alt document din care sa rezulte conformitatea produselor cu prevederile Directivei 93/42EEC., 3. Se vor prezenta mostre pentru ambele loturi, insotite de certificate de calitate, declaratii de conformitate panala data limita de depunere a ofertelor. Mostrele sunt gratuite. Numai mostrele depuse de catre ofertantul castigator vor ramane in posesia achizitorului pe tot parcursul derularii contractului. Informatii privindcalitatea Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer