Achizitie publica - ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE PE LOTURI - FIRE SUTURA, SERINGI,ACE INJECTIE SI RECOLTARE,BRANULE-PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU
Detaliu pentru invitatia numarul 322854
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322854/29.03.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE MATERIALE SANITAREPE LOTURI -FIRE SUTURA, SERINGI, ACE INJECTIE SI RECOLTARE, BRANULE-PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DR. C. I. PARHONCod fiscal: 4540895, Adresa: B-dul CAROL I nr. 50, Iasi, Telefon: 0232-410218, Fax: 0232-211752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE MATERIALE SANITAREPE LOTURI -FIRE SUTURA, SERINGI, ACE INJECTIE SI RECOLTARE, BRANULE-PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE MATERIALE SANITARE, PE LOTURI-FIRE SUTURA, SERINGI, ACE INJECTIE SI RECOLTARE, BRANULE- PRIN INCHEIEREA DE ACORDURI-CADRU, CONFORM SPECIFICATIILOR SI CANTITATILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 253, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.de particip. se exprima pentru fiecare lotin parte, ca virament bancar sau instr. de garant. emis de banca sau soc. asig.Termenul de valab.garant.de participare este 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului si se exprima pentru fiecare contract subsecvent in parte, ca virament bancar sau instr. de garant. emis de banca sau soc. asig.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Fisa de informatii generale .2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.3. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006.4. 4.Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006.5. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1.Lista persoane de decizie la nivel de procedura : Manager - Prof.dr.Adrian CovicDirector medical - Dr.Carmen VolovatSef Sectie Urologie si Transplant renal - Conf.dr.Costica NovacDirector Financiar -contabil - Ec.Bogdan CojocaruServiciu Achzitii - Elis CretuAs sef Ana MateiAs.sefGeorgeta CorneanuAs.sef Nicoleta BalutaAs.Nicoleta Onofrei6. Certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile din luna anterioara celei in care se depune oferta , catre bugetul de stat si catre bugetele asiguraririlor sociale de stat.7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din luna anterioara celei in care se depune oferta 1.Autorizatie de functionare avizata de Ministerul Sanatatii.2.Certificat constatator emis de ORC (situatie juridica ofertant).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil la 30.06.11 sau la 31.12.11, vizat si inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane-personal specialitate ? chimisti sau bioingineri sau medici-se solicita diploma., Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, daca exista, Recomandari din partea altor beneficiari-cel putin unul 1.Certificat ISO 9001 ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 08:40