Achizitie publica - Achizitia de materiale sanitare -Seringi
Detaliu pentru invitatia numarul 353822
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353822/16.09.2013
Denumire contract: Achizitia de materiale sanitare -Seringi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: +40 258820825/133, Fax: +40 258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiale sanitare -Seringi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale sanitare-seringi
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 380 - 512, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot nr.1= 230 ron; Lot nr.2 = 750 ron; Lot nr.3 = 1600 ron; Lot nr.4 = 1760 ron; Lot Nr.5 = 2.800ron; Lot nr. 6 = 1.200 ron; Lot nr.7 = 1.200 ron;Lot. Lot nr .8 = 700 ron;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Avand in vedere ca procedura este online, dovada constituirii garantiei de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limitastabilitapentru depunereaofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante, de catre toti operatorii economici, pana la ora si data stabilita pentra deschiderea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular nr. 4); - prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705, CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorva respinge contestatia formulata ca nefondatase va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind situatia personala a operatorului economic. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.1 si Formularul nr. 2 Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. 1) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; 2) Certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea administratiei publice locale pe raza careia ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local. NOTA: Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilorscadente la platain luna anterioaracelei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta in copie lizibilasemnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate incopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.4. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Manager : ec. Cosarca Nicoleta ;Director medical : dr. Crainic Silviu Dan ;Director fin. Contabil : ec. Marza Diana ;Director de ingrijiri : asist. Onetiu Monica; Consilier juridic : Jr. Pop Cristina ;Sef birou achizitii ? aprovizionare: Ing. Ene Ovidiu ;3.Participare la procedura cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice se solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular nr.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 1)Certificat constatator , eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte: domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.2) Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective si insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse sinmilare efectuate in ultimii 3 ani., Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emise de MinisterulSanatatii pentru produsele prezentate in caietul de sarcini valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii - in copie conform cu originalul sau Declaratii/Certificate de conformitate CE in copii certificate conform cu originalul, in traducere autentificata, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei aferenta procedurii., Operatorul economic va prezenta mostre cu titlu gratuit, pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate, pana la data limita de deschidere a ofertelor. Mostrele sunt solicitate in vederea dovedirii capacitatii tehnice de alivra/produce produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitiei. Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent-sistem de management al calitatii, eliberat pentru activitatea de furnizare a produselor ce fac obiectul prezentului contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 14:24