Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PIETROASA, JUDETUL TIMIS? (LOTUL 1 ? ?ECHIPAMENTE IT?; LOTUL 2 ? ?MATERIALE PENTRU PROMOVARE CULTURALA?; LOTUL 3 ? ?MOBILIER SI ECHIPAME


Detaliu pentru invitatia numarul 329936
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PIETROASA (PRIMARIA COMUNEI PIETROASA)
Numar invitatie: 329936/20.06.2012
Denumire contract: ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PIETROASA, JUDETUL TIMIS? (LOTUL 1 ? ?ECHIPAMENTE IT?; LOTUL 2 ? ?MATERIALE PENTRU PROMOVARE CULTURALA?; LOTUL 3 ? ?MOBILIER SI ECHIPAMENTE SCENOGRAFIE?)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROASA (PRIMARIA COMUNEI PIETROASA)Cod fiscal: 4483838, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.109, Pietroasa, Telefon: 0256-334608, Fax: 0256-334608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.109, Pietroasa, Romania, cod postal: 307320, telefon: +40 256334608, fax: +40 256334608, persoana de contact: ADRIANA-RAMONA STANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA NR.109, comuna Pietroasa, sat Pietroasa, judetul Timis, Romania, cod postal: 307320, telefon: +40 256334608, fax: +40 256334608
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PIETROASA, JUDETUL TIMIS? (LOTUL 1 ? ?ECHIPAMENTE IT?; LOTUL 2 ? ?MATERIALE PENTRU PROMOVARE CULTURALA?; LOTUL 3 ? ?MOBILIER SI ECHIPAMENTE SCENOGRAFIE?)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - LOTUL 1 ? ?ECHIPAMENTE IT?: Echipamente video, harware si software necesare proiectarii video de filme documentare, echipament hardware si software pentru asigurarea gestionarii, accesarii si prezervarii fondului de carte: Videoproiector (1 buc.), Ecran - Videoproiector (1 buc.), Laptop (1 buc.), Sistem de operare (1 buc.), Imprimanta multifunctionala (1 buc.), Desktop (1 buc.), Monitor (1 buc.)- LOTUL 2 ? ?MATERIALE PENTRU PROMOVARE CULTURALA?: Costume populare romanesti traditionale, cusute manual si care respecta elementele specifice zonei Pietroasa: Costum popular romanesc de fata (20 buc.), Costum popular romanesc de baiat (20 buc.); CD-uri si DVD-uri cu filme documentare educative, de promovare a specificului cultural local si audio cu muzica traditionala banateana: CD/DVD - audio si CD/DVD - filme documentare (150 buc.)- LOTUL 3 ? ?MOBILIER SI ECHIPAMENTE SCENOGRAFIE?: Mobilier si echipamente scenografie pentru Caminul Cultural: Reflectoare/proiectoare scena (4 buc.), Scaune sala spectacole (65 buc.), Panouri expozitionale (4 buc.), Dulap pentru depozitare costume populare (3 buc.), Rafturi pentru depozitare CD/DVD (4 buc.), Suport videoproiector (1 buc.), Masa modulara seminarii (1 buc.), Scaune camin (12 buc.), Birou camin (1 buc.), Scaun birou (1 buc.), Casetiera birou (1 buc.), Dulap documente (1 buc.), Bancheta - vestiar (3 buc.), Masa - vestiar (3 buc.).
II.1.6) CPV: 18300000-2 - Articole de imbracaminte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: -Pentru Lotul 1 ? ?ECHIPAMENTE IT?: 240 lei;
-Pentru Lotul 2 ? ?MATERIALE PENTRU PROMOVARE CULTURALA?: 1.100 lei;
-Pentru Lotul 3 ? ?MOBILIER SI ECHIPAMENTE SCENOGRAFIE?: 490 lei;Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M.(Formular 5).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor)Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul COMUNEI PIETROASA, deschis la Trezoreria Faget.c) in numerar, la casieria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare).Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar aceasta este respinsa de catre Consiliu (in conformitate cu prevederile art. 278 indic. 1 din O.U.G. nr.34/2006).
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca operatorul economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categoria I.M.M. (Formular 5). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta, completat corespunzator, si de tertul sustinator, privind neincadrarea in prevederile art 180 si art 181 literele a, c1 si d din OUG 34/2006 potrivit Legii 279/2011.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011)- se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011))- se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular Anexa nr. 50).Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante/persoanele care aproba Bugetul autoritatii contractante sunt: Primar: Ioan Simoc, Viceprimar: Gheorghe Barbu, Secretar: Nicoleta -Adriana Hriscu, Responsabil achizitii: Adriana Stanila, Consilier: Bodea Octavian-Ioan, Consilier: Bulbuc Petru, Consilier: Obeada Emilia-Dita, Consilier: Sindea Ioan, Consilier: Vasiescu Ionel-Gabriel, Consilier: Barbu Danut, Consilier: Neidoni Aurel, Consilier: Barbu Livius.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice romane): 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului;Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice straine): 1. Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.Certificatele prezentate nu trebuie sa fie mai vechi de 30 de zile fata de data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) sa fie de minim: 24.000 lei ? pentru lotul 1; 110.000 lei ? pentru lotul 2 si 49.000 lei ? pentru lotul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Pentru ofertantii din categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana (conf.art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11 indic.1 din HG nr.925/2006), cu precizarea ca indeplinirea conditiei referitoare la capacitatea economica si financiara a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator care sa indeplineasca toate cerintele ec. si fin. solicitate. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire conform art 180, 181 lit. a, c1 si d si art 69ยน din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: livrarea de produse similare celor in cauza, in valoare, fara TVA, de cel putin: 12.000 lei ? pentru lotul 1; 59.000 lei ? pentru lotul 2 si 24.000 lei ?pentru lotul 3.Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Forma de depunere a acestor documente: conform art.5 din Ordinul nr.509/2011., Se solicita prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale sau a altor documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale: Recomandari. Respectivele certificari/recomandari vor indica inclusiv valoarea, perioada si locul furnizarii produselor.Forma de depunere a acestor documente: conform art.5 din Ordinul nr.509/2011, Se solicita informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, prin prezentarea Declaratiei privind subcontractantii si a Acordului de subcontractare., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006) cu precizarea ca indeplinirea conditiei referitoare la capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. art.180, 181 lit. a, c1 si d si art.69^1 din OUG 34/2006.Se solicita prezentarea unui angajament ferm al tertului sustinator, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct de pe www.e-licitatie.ro sau de la sediul social al autoritatii contractante identificat in sectiunea I, la pct. I.1.1).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer