Achizitie publica - ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PECIU NOU SI ACHIZITIA DE DOTARI PENTRU INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE ASISTEN?A DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP ?AFTER SCHOOL?, IN C
Detaliu pentru invitatia numarul 344827
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344827/05.04.2013
Denumire contract: ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PECIU NOU SI ACHIZITIA DE DOTARI PENTRU INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE ASISTEN?A DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP ?AFTER SCHOOL?, IN COMUNA PECIU NOU (loturile 1, 2, 3, 4)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Peciu NouCod fiscal: 4358207, Adresa: Comuna Peciu Nou, Nr. 189, Timis, Peciu Nou, Telefon: +40 256414500, Fax: +40 256414826
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Peciu Nou, sat Peciu Nou, Nr. 189, judet Timis, Romania, cod postal: 307310, telefon: +40 256414500, fax: +40 256414826, persoana de contact: Boghian Diana Florina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Peciu Nou, sat Peciu Nou, Nr. 189, judet Timis, Romania, cod postal: 307310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?ACHIZITIA DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE DESTINATE CONSERVARII SI PROMOVARII PATRIMONIULUI CULTURAL IMATERIAL DIN COMUNA PECIU NOU SI ACHIZITIA DE DOTARI PENTRU INFIINTAREA SI DOTAREA CENTRULUI DE ASISTEN?A DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP ?AFTER SCHOOL?, IN COMUNA PECIU NOU (loturile 1, 2, 3, 4)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOTUL 1: ?DOTARI? sisteme audio-video-lumini (compus din: Satelit 800W (1 bucatA), Satelit 1600W (1 bucata), Subwooferi 600W(2 bucati), Subwooferi 1200W(2 bucati), Amplificator sateliti (1 bucata), Amplificator subwooferi (1 bucata), Mixer sonorizare (1 bucata), Microfoane fara fir (2 bucati), Video ? proiector (2 bucati), Ecran- Video ? proiector (2 bucati), Reflectoare 300/500 (6 bucati), Reflectoare 650/1000 (10 bucati), Lampa halogen 240V(10 bucati), Lampa halogen 230V(6 bucati), Voilere pentru reflectoare 300/500W(6 bucati), Voilere pentru reflectoare 650/1000W(10 bucati), Consola de lumini (1 bucata), Card memorie (4 bucati), Unitate dimmer (4 bucati), Stativ pentru reflectoare (4 bucati), Traversa stativ (4 bucati), Proiector de urmarire cu halogen (1 bucata))?LOTUL 2: ?DOTARI - costume populare, CD/DVD culturale (Costum popular romanesc de fata (24 bucati), Costum popular romanesc de baiat (24 bucati), Costum popular sarbesc de fata (12 bucati), Costum popular sarbesc de baiat (12 bucati), CD/DVD - audio si CD/DVD - filme documentare (250 bucati))?LOTUL 3: ?MOBILIER pentru caminul cultural si after-school (birou (2 bucati), scaune ergonomice (61 bucati), masa pentru proiectari video (1 bucata), scaune pliante (242 bucati), casetiera (2 bucati), masa ovala (1 bucata), panouri expozitionale (20 bucati), dulap (20 bucati), ansamblu vestiar (2 bucati), bancheta vestiar (4 bucati), masa vestiar (2 bucati), stingatoare de incendiu (8 bucati), masa pentru calculator (18 bucati), masa pentru salile de curs(11 bucati), masa rotunda (1 bucata), masa plianta (21 bucati), tabla magnetica (3 bucati), flipchart (1 bucata), banci (6 bucati), cosuri de gunoi (4 bucati))?LOTUL 4: ?ECHIPAMENTE IT ? pentru caminul cultural si after-school (statie desktop (20 bucati), monitoare (20 bucati), sistem de operare (20 bucati), imprimanta multifunctionala (2 bucati), laptop (1 bucata))?
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 554 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOTUL 1: ?DOTARI? sisteme audio-video-lumini? - 600 leiLOTUL 2: ?DOTARI - costume populare, CD/DVD culturale? - 1500 leiLOTUL 3: ?MOBILIER pentru caminul cultural si after-school? - 800 leiLOTUL 4: ?ECHIPAMENTE IT ? pentru caminul cultural si after-school? - 600 leiDaca operatorul economic sau, in cazul unei asociatii, fiecare dintre asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc.a de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul, pentru fiecare dintre asociati a Declaratiei privind incadrarea operatorului in categoria IMM (Formular 5).Perioada de valab. a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: a). prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in originalb). ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Comunei Peciu Nou RO44TREZ6215006XXX000340, deschis la Trezoreria Timisoarac). in numerar la caseria autoritatii contractante (in cazul in care valoarea garantiei este redusa ca valoare).Retineri din suma constituita drept garantie de participare: in situatia in care ofertantul depune contestatie la C.N.S.C., iar aceasta este respinsa de catre C.N.S.C. (in conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006). Mentionam ca suma se va retine potrivit prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este valabila doar in cazul loturilor 2 si 3.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In vederea constituirii garantiei de participare ofertantii vor avea in vedere cursul leu/valuta comunicat de BCE in data de 19.03.2009, adica 1 euro = 4, 3003 lei;
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul fara TVA al contractului.Daca operatorul economic sau, in cazul unei asociatii, fiecare dintre asociati se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul, pentru fiecare dintre asociati a Declaratiei privind incadrarea operatorului in categoria IMM (Formular 5).Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta, completat corespunzator, si de tertul sustinator, daca este cazul, privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 literele a, c1 si d din OUG 34/2006 potrivit legii 279/2011.2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011) - se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011)- se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular Anexa nr. 50).Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante/persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Primar: Ioan Farcalau, Viceprimar: Urda Ioan, Secretar: Miatov Viorica Lidia, Contabil: Orosz Stela - membru comisie evaluare, Responsabil achizitii: Boghian Diana Florina - membru comisia evaluare, Stoianov Alexandra - membru comisia evaluare, Tunsu Adriana Simona - membru rezerva comisia evaluare, Selestean Laura Oana - expert tehnic cooptat; Consilieri locali: Orosz Viorel, Dorobantu Stefan, Negru Grigor, Stanoev Borivoi Goran, Margarit Ionel, Titerlea Eugen, Bujora Gavrila, Tarta Grigori, Dragan Cosmin, Viscu Florin, Tigan Vasile, Bica Dorin, Mirianici Predrag.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente inacest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice romane): 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator, emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (persoane juridice/fizice straine): 1. Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.Documentele prezentate trebuie sa faca dovada ca ofertantul are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitatile avute in vedere la procedura in cauza.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata ?i legalizata in limba romana.Cerintele sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a intreprinde verificari in ceea ce priveste veridicitatea documentelor prezentate si de a solicita, daca se considera necesar, clarificari sau completari ale documentelor prezentate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 (trei) ani (fara a fi luat in considerare anul curent) trebuie sa fie de minim: -57.000 lei - lotul 1;
- 121.000 lei - lotul 2;
-78.000 lei - lotul 3;
-51.000 lei - lotul 4;Se va prezenta Declaratia privind cifra de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE, precum si alte documente relevante: Bilant contabil sau extras de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de BCE pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta doc. mentionate.Pentru ofertantii din categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta pers.(conf art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art 11 indice 1 din HG nr. 925/2006), cu precizarea ca indeplinirea cond. ref. la capacitatea ec. si fin. a ofertantului trebuie sa fie sustinuta integral de un singur tert sustinator care sa indeplineasca toate cerintele ec. si fin. solicitate. tertul sustinator nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire conf art. 180, 181 lit a, c1 si d si art 69 indice 1 din OUG 34/2006. Se va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care tertul sustinator confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, daca e cazulDocumentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romanaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: livrarea de produse similare celor in cauza, in ultimii 3 ani, in valoare, fara TVA, de cel putin: -56.000 lei ? pentru lotul 1;
- 120.000 lei ? pentru lotul 2;
-77.000 lei - pentru lotul 3;
-50.000 lei - pentru lotul 4;In cazul unei asocieri, situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiSe va prezenta Declaratia privind lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare lasand la latitudinea ofertantilor tipul acestora atat timp cat ele contin valori, perioade de livrare ?i beneficiari.Forma de depunere a acestor documente: conform art.5 din Ordinul nr.509/2011.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva(conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006).Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) sid)si art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006.Se va prezenta un Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si de la sediul social al autoritatii contractante: Comuna Peciu Nou (identificat la sectiunea I.1.1))
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 12:29