Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de materiele necesare colmatarii rosturilor de la pista de decolare-aterizare


Detaliu pentru invitatia numarul 354963
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02036
Numar invitatie: 354963/22.10.2013
Denumire contract: Achizitia de materiele necesare colmatarii rosturilor de la pista de decolare-aterizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02036Cod fiscal: 14783824, Adresa: BUCURESTI, strada SOSEAUA PANTELIMON, numarul 182, sector 2, Bucuresti, Telefon: 0213522498, Fax: 0213522499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de materiele necesare colmatarii rosturilor de la pista de decolare-aterizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea urmatoarelor produse: 1. etansant bicomponent autonivelant cu aplicare la rece- cantitate - 1000 litri2. amorsa corespunzatoare materialului de etansare- cantitate - 300 litri3. cordon de polietilena PE cu diametrul de 15mm- cantitate - 2200 metri liniari4. cordon de polietilena PE cu diametrul de 20mm- cantitate- 1400 metri liniari5. cordon de polietilena PE cu diametrul de 30mm- cantitate- 960 metri liniari
II.1.6) CPV: 44113300-8 - Materiale bitumate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 644.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (Formularul 9) se constituie in contul RO53TREZ7025005XXX005585, deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a SECTORULUI 2 BUCURESTI, virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin depunere in numerar sau ordin de plata. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 1800 lei.Dovada garantiei de participare se va depune atat inSEAP, cat si in original , la sediul autoritatii contractante , pana la data si oralimita stabilite pentru depunerea ofertelor .In cazul in care, garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi valabila 67 zile de la data limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul nr. 1-Declaratie privind eligibilitatea; din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006;
-Formularul nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
-Formularul nr. 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 din OUG 34/2006;
- Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Gheorghe Ciuraru - comandant, Gheorghe Ghita -sef birou plan, Olguta Ciuciu - contabil sef, Cosmina Covatariu - sef birou achizitii.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat. Acestea sunt formulare tip eliberate de autoritatile competente in original sau copie lizibila (cu mentiunea conform cu originalul), din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Formularul nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Prezentare certificat constatator emis de ORC de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala; Document emis de ORC (copie elizibila conforma cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul care face obiectul achizitiei, pe ultimii trei ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, insotita de cel putin o certificare/ un document/ o recomandare emisa saucontrasemnata de beneficiar, pentru una dintre cele mai importante livrari;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 67zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer