Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 326475
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC "DR. VALER RUSSU" LUDUS
Numar invitatie: 326475/14.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC "DR. VALER RUSSU" LUDUSCod fiscal: 4323543, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR. 20, Ludus, Telefon: 0265411889, Fax: 0265411889
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE MEDICAMENTE ANTIBIOTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente din grupa "Antiinfectioase generale pentru uz sistemic"
II.1.6) CPV: 33651000-8 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Suma aferenta fiecarui lot conform Anexei B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va constitui conform art.86 din HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP (scanata) pana la data limita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata si la sediu de catre toti operatorii economici.Cod IBANRO42TREZ4805006XXX001067Trezoreria Ludus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-formularul A-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-fara datori scadente in luna anterioara depunerii ofertei.-Certificat de atestare fiscala-fara datori scadente in luna anterioara depunerii ofertei.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006-formularul B-Certificat pentru participare cu oferta independenta-formularul C-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69 din OUG34/2006 privind urmatoarele persoane: Ec.Biris Emil Cosmin, Ec.Iacob Octavian, Ec.Pop Roxana, Sing.Chiorescu Ioan. Certificat constatator-Original, copie legalizata, copie cu mentiunea "conform cu originalul"valabil la data depunerii ofertelor (ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata imediat ce i se va solicita)Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie de punere pe piata(A.A.P.)-eliberata de Agentia Nationala a Medicamentelor conform HG nr.734/2010
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer