Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de medicamente diverse-medicamente pt. sistemul respirator, solutii medicamentoase


Detaliu pentru invitatia numarul 331658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL TOPLITA
Numar invitatie: 331658/13.07.2012
Denumire contract: Achizitia de medicamente diverse-medicamente pt. sistemul respirator, solutii medicamentoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL TOPLITACod fiscal: 4367400, Adresa: str. Victor Babes, nr. 3, Toplita, Telefon: 0266342432, 0266342835, Fax: 0266342425, 0266342835
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de medicamente diverse-medicamente pt. sistemul respirator, solutii medicamentoase
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitia urmatoarelor categorii de medicamente: medicamente pt. sistemul respirator, solutii medicamentoase, conform loturilor din Anexa B
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1-1.00 leu, Lot2- 3.00 lei, Lot3- 6.00 lei, Lot4-17.00 leiLot5- 11.00 lei, Lot6- 15.00 lei, Lot7-0.70 lei, Lot8-1.20 lei, Lot9-7.00 lei, Lot10-54.00 lei, Lot11-41.00 lei, Lot12-8.00 lei, Lot13-0.60 lei, Lot14-5.00 lei, Lot15-1.00 leu, Lot16-0.50 lei, Lot17-1.00 leu, Lot18-12.00 lei, Lot19-42.00 lei, Lot20-50.00 lei, Lot21-3.00 lei, Lot22-92.00 lei, Lot23-7.00 lei, Lot24-115.00 lei, Lot25-11.00 lei, Lot26-14.00 lei, Lot27-48.00 lei, Lot28-40.00 lei, Lot29-120 buc, Lot30-60.00 lei, Lot31-6.00 lei, Lot32-120.00 lei, Lot33-32.00 lei. In cazul in care ofertantul depune oferta pt. mai multe loturi, garantia de participare se va constitui prin cumularea valorilor corespunzatoare loturilor ofertate. Perioada de valabilitate :90 zile, incepand cu data limita pt. depunerea ofertlor. Modalitatea de constituire a garnatiei de participare: in numerar-prin depunere la casieria spitalului, prin ordin de plata-in contulRO15TREZ3545041XXX000049, deschis la Trezoreria Toplita, print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1- Declaratie privind eligibilitatea-completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 1 din sectiunea Formulare.Cerinta nr.2- Declaratie privind neicadrarea in prev. art. 181 din OUG nr. 34/2206- completarea formularului 2 din sectiunea Formulare.Cerinta nr. 3- Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69/1 din OUG nr. 34/2006-completarea formularului 3 din sectiunea Formulare.Lista persoanelor care detin functii de conducere in cadrul spitalului cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dr. Kollo Simona-manager, dr. Zaharia Sanda-director medical, ec. Cotfas G. Doina- director fin.contabil. Lista persoanelor care aproba Bugetul de venituri si cheltuieli al spitalului: ing. Platon Stelu- primar municipiul Toplita, ec. Neculai Sterica-contabil sef primaria Toplita.Cerinta nr. 4- Declaratia pe propria raspundere conf. Ordinului ANRMAP nr.314/2010- completarea formularului 6 din sectiunea Formulare "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Fiind o procedura desfasurata integral online, documentele de calificare se depun in SEAP. Cerinta nr.1- Autorizatia de distributie ANGRO emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conf. OMS nr. 1964/2008 pt. aprobarea Normelor privind infiintarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. Modalitatea de indeplinire si aplicabiliatea in cadrul procedurii: fiind o procedura desfasurata integral online, documentele de calificare se depun in SEAP.Cerinta nr.2- Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului. Modalitatea de indeplinire: fiind o procedura desfasurata integral online, documentele de calificare se depun in SEAP.Cerinta nr. 3- Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine autorizatia de punere pe piata pt. produsul oferit, eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului- Completarea formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare. Formularul completat va fi depus in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer