Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale


Detaliu pentru invitatia numarul 344755
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Orasenesc Alesd
Numar invitatie: 344755/04.04.2013
Denumire contract: Achizitia de Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc AlesdCod fiscal: 4348890, Adresa: Str.1 Decembrie, Nr. 3, Alesd, Telefon: +40 0359450904, Fax: +40 0359818567
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 075.57 - 128, 710.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1% din valoarea maxima a fiecarui lot al prezentei proceduri.Garantia de participare poate fi depusa si in valuta. Echivalentul pentru o garantie de participare depusa si in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de constituire : scisoare de garantie bancara sau oricare dintre madalitatile de constituire reglementate de art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare pe loturi: lot1=99ron;lot2=4.2ron.lot3=2.2ron, lot4=43.728ron;lot5=16 ron; lot6=146 ron; lot7=219ron; lot8=10.5ron; lot9=11.1075ron; lot 10=128ron; lot11=207.76ron; lot12=0.7084ron; lot13=1.477ron; lot14=52ron; lot15=36.4ron; lot16=16.9ron; lot17=168.66ron; lot 18=8.1ron; lot19=3.568 ron; lot 20=15.68 ron; lot21=8.32ron; lot22=33.2ron;lot23=21.6ron; lot 24=33ron.Dupa ce se face dovada constituirii garantiei de participare in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, va trebui ca aceasta sa fie transmisa/prezentata la sediul autoritatii contractante, in original de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea form2; declaratia privind neincadrarea in situatia pevazuta la art. 69, persoanele care detin functii de decizie in cadrul Spitalului Orasenesc Alesd sunt: 1.1. Ing. Todoca Ioan - manager; 2. Ec. Bradea Simona-Director financiar contabil; 3. Dr. Szasz Tunde Director medical, Comisia de evaluare: Farm. Mendea Elena -farmacist; Ec. Iacob Ioan sef serv. ATA;Ing. Urs Alina -ref. II Achiz. Publice;As. Gliga Stela -as. princ. farmacie; As. Sabau Maia -as. farmacie; Ec. Lucian Felicia -Economist; Cont. Murasan Olga Cont. 1A; Ec. Pop Emilia Ref. II Manag. calit.; Ec. Lucaciu Mirela Ec. II.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta- formular 4, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -formular5 Conform ordinului nr.1.964/2008 A.N.M. pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman pentru a-si putea desfasura activitatea de distribuitor de medicamente de uz uman ofertantul trebuie sa fie autorizat de catreAgentia Nationala a Medicamentului - In acest sens se va prezenta autorizatia de distributie angro in copie cu mentiunea conform cu originalul - certificat de catre reprezentantul legal al ofertantului.Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Certificatul poate fi in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Declaratia ofertantului pe propria raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul ofertat, valabila la data limita de depunere a ofertelor - conf. legii95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII-Medicamentul SI Ordinul 985/2006, Medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - cu specificatia cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani si a mediei anuale.Pentru echivalente se are in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul 2010, respectiv 1euro=4.2848 ron; pentru anul 2011, respectiv 1Euro=4.3197 ron, pentru anul 2012, respectiv 1 euro =4.4287 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer