Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL DIABET


Detaliu pentru invitatia numarul 352909
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 352909/22.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIA DE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL DIABET
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE MEDICAMENTE PROGRAM NATIONAL DIABET
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: NR. CRT DCI DENUMIRE PRODUS / Concentratie U.M CONCENTRATIE CANTITATE1 Humulin R Insulinum umane Cutie x 5 cartuse x 3 ml 100ui/ml-3ml 202 Actrapid HM penfill Insulinum umane Cutie x 1 folie tip blister x 5 cartuse x 3 ml 100ui/ml-3ml 203 HUMALOG MIX50 KWIKPEN 100U/ml Insulinum Lispro Cutie x 5 stilouri injectoare preumplute 100ui/ml-3ml 44 HUMALOG KWIKPEN100U/ml Insulinum Lispro Cutie x 5 stilouri injectoare preumplute 100ui/ml-3ml 105 Novorapid Insulinum Aspart Cutie x 5 cartuse x 3 ml 100ui/ml-3ml 156 HUMALOG MIX25 KWIKPEN 100U/ml Insulinum Lispro Cutie x 5 stilouri injectoare preumplute 100ui/ml-3ml 57 Novomix 30 Insulinum Aspartat Cutie x 5 cartuse x 3 ml 100ui/ml-3ml 58 Lantus solostar Insulinum Glargine Cutie x 5 stilouri injectoare preumplute 100ui/ml-3ml 259 Levemir penfill Insulinum Detemir Cutie x 5 cartuse x 3 ml 100ui/ml-3ml 15Nr crt Denumire comerciala Concentratie Cant per flacon (cp) Nr flacoane1 Diaprel MR 60 mg 60 52 Amaryl 2 mg 30 53 Milgamma (R) N cps moi 50 54 Glucobay 50 mg 120 55 Januvia 100 mg 28 106 Glucophage XR 500 mg 30 40
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 808.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform Anexa B pentru fiecare lot in parte, cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata. Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 de zile (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006, in contul IBAN RO79TREZ7015005XXX000135. Nu este permisa constituirea G.P. prin numerar la casierie.Formularul nr.12 din sectiunea "formulare" este orientativ.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006.Intrucat procedura se desfasoara exclusiv online, ofertantul are obligatia de a face dovada constituirii g.p. in original la sediul a.c. inainte de data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP conf. art. 18 din HG 1660/2006. NOTA: Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta in alta valutaa ofertei/garantiei de participare se va calcula conform cursului afisat de B.N.R. la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. - Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Prof.Dr.Doina DIMULESCU - Manager, Ec.Marilena SERBANESCU - Director Fin.Cont. , Ec. Dumitru GHERGHE- sef serviciu Achizitii publice , Farm . sef Ileana ILIEIng.Mihaela IARCA- serviciul achizitii publice .3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent .4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura8. Fisa de informatii generale . Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertalor.OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor priv rezultatul proc., de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate in Cap.2 -caietul de sarcini, in ultimi trei ani si se demonstreaza prin livrarile de produse realizate , se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer