Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de mobilier birou pentru dotarea sediului CRES ? ADH in cadrul proiectului ?I-DEALIS Incluziune si dezvoltare economica in zonele alpine (montane si sub-montane) din Romania prin intreprinderi sociale? in cadrul Programului Operational Sectorial


Detaliu pentru invitatia numarul 338401
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"
Numar invitatie: 338401/29.10.2012
Denumire contract: Achizitia de mobilier birou pentru dotarea sediului CRES ? ADH in cadrul proiectului ?I-DEALIS Incluziune si dezvoltare economica in zonele alpine (montane si sub-montane) din Romania prin intreprinderi sociale? in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, Domeniul major de interventie 6.1 ?Dezvoltarea Economiei Sociale, ID Proiect POSDRU/84/6.1/S/56527
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA "DEPRESIUNEA HOREZU"Cod fiscal: 18167568, Adresa: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Telefon: 0250860190, Fax: 0250860481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, Romania, cod postal: 245800, telefon: +40 250861305, fax: +40 250861305, persoana de contact: Munteanu Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Asociatiei Depresiunea Horezu, str. 1 Decembrie, nr. 7, Horezu, jud. Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementare proiecte pentru locuitorii din depresiunea Horezu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de mobilier birou pentru dotarea sediului CRES ? ADH in cadrul proiectului ?I-DEALIS Incluziune si dezvoltare economica in zonele alpine (montane si sub-montane) din Romania prin intreprinderi sociale? in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 6 ?Promovarea incluziunii sociale?, Domeniul major de interventie 6.1 ?Dezvoltarea Economiei Sociale, ID Proiect POSDRU/84/6.1/S/56527
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie mobilier birou ( birouri, scaune ergonomice, dulapuri, canapea, fotolii, masute, alte elemente de mobilier cf caiet de sarcini) pentru dotarea sediului CRES - ADH
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 990 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 350, 00 lei. Perioada de valabilitate: a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: -in conformitate cu reglementarile prevazute de art. 86, alin (1) din HG nr. 925/2006. Suma se va putea vira in contul: RO26RZBR0000060007238647, deschis la Raiffeisen Bank, in numele Asociatiei Depresiunea Horezu, cod fiscal 18167568 iar persoana juridica va prezenta Ordinul de Plata vizat de banca sau de societatea de asigurari;se va specifica denumirea contractului pentru care s-a constituit garantia de participare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar sau prin scrisoare de garantie bancara pentru care se va utiliza modelul din Formularul nr. 4? Scrisoare de garantie de participare. Garantia de participare se va prezenta separat nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si se ataseaza la coletul sigilat in original cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor ; Formular 9. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate mai sus, declaratia/declaratiile privind incadrarea in categoria I.M.M Formular 11(daca este cazul), vor fi respinse in sedinta de deschidere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi de 5 % din pretul contr, fara TVA si se constituie, in conf cu prev art. 89 alin. (2) din HG nr. 925/2006, Scrisoare de garantie de buna executie, formular 13 sau prin deschiderea unui cont de garantii in fav AC unde se va const garantia de BE prin retineri successive din sumele datorate ptr facturile partiale, in cod prev la art. 90 alin.3 din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de 0, 5 % din pretul contr. Nota: 1. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. 2. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul1. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 1, si Formularele 14, 15, 16 (dupa caz).2) Declaratii privind calitatea de participant la procedura Formular 2A.3) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2B.In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr 170/2012 persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte ADH? Jr. Eugen Ion Savulescu si Comisia de evaluare: Presedinte: Ing. Vasile Munteanu, Membrii: Ing. Adrian Andreescu, Ec. Adrian Dugulan, Ec. Vasile Stelian Iordache - responsabil financiar, Ec. Daniel George Olteanu, Ec. ValentinaNicoleta Tanasie4) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, Formularul 2C.5) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 2. In cazul in care ofertantul va beneficia de sustinerea unui tert in vederea indeplinirii cerintelor privind Capacitatea economica si financiara si/sau Capacitatea tehnica si/sau profesionala, tertul sustinator are obligatia de a prezenta Formularul 2 numai pentru situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.6) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele7) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: - Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.- Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului - Formularele 10.A, 10.B, 10.C si 10.D - privind asociati/subcontractanti Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceriPrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, care sa fie de min. 20.000 lei (exlusiv TVA).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul trebuie sa demonstraze ca a furnizat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel mult 3 contracte de furnizare, urmatoarele categorii de produse : mobilier de birou, acsesorii mobilier birou sau alte produse similare in valoare de min.10.000 leiNota: Pentru contractele realizate in asociere se va lua in calcul doar valoarea care reprezinta participarea ofertantului la contractul respectiv-lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indepl cerintelorde calif. si anume ptr contr.inscrise in formularul 5, se vor prezentafacturi/contracte/comenzi/alte documente relevante emise de catreBeneficiari sau alte entitati competente in care sa se regaseasca elementele necesare pentru indeplinirea cerintelor de calificare., MostreOfertantul va prezenta pentru fiecare tip de produs mostre de material (paletar culori disponibile, gama texturi, mostra de pal si mostra de stofa)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire a fost publicata in SEAP (www.e-licitatie.ro) sau se poate obtine de la sediul Asociatiei Depresiunea Horezu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 27.10.2012 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer