Achizitie publica - achizitia de mobilier de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 333150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARAD
Numar invitatie: 333150/06.08.2012
Denumire contract: achizitia de mobilier de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ARADCod fiscal: 3519852, Adresa: Arad, CaleaBodrogului nr.22, Arad, Telefon: 0257280760, Fax: 0257281925
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Liviu Rebreanu, nr.98C, Arad, Romania, cod postal: 310414, telefon: +40 257280760, fax: +40 257281925, persoana de contact: Mircea Ancateu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Liviu Rebreanu, nr.98C, Arad, Romania, cod postal: 310414, telefon: +40 257280760, fax: +40 257281925, persoana de contact: Mircea Ancateu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de mobilier de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de mobilier de laborator
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1380 lei. Garantia de participare va fi valabila cel putin pe o perioada egala cu valabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular 9);Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (cu acordul ambelor parti) cu aplicarea prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 1 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.2) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 2 - Sectiunea III ? originalIncadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.3) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau a copiei cf. cu originalul si a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.4) Ofertantul va prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 3 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.) Ofertantul va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 4 - Sectiunea III ? originalIn cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Director Executiv ? Dr. Agud Viorel2. Director Executiv Adj. Sanatate Anim. ? Dr.Ban Gheorghe3. Sef Serviciu Economic si Administrativ ? Ec. Rodica Sircuta4. Comp. Juridic si Contencios. ? Jr. Radac Angelica Florentina5. Sef LSV- Dr. Rosu Marcel;6. Cons. Bac Maria ? viza CFP6) Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura7). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata.De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiileprevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.8). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Se va atasa Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? original.2. Se va prezenta acordul de subcontractare - original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa contracte si dupa traducerea legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.9). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cuAcordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati ? in original.2. Contractul de asociere (Acord/Contract de asociere), in original(Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa acorduri si dupa traducerea in limba romana dupa acestea.7. Comp. Achizitii- Investitii ? ing. Ancateu Mircea 1)Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Anterior transmiterii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator va trebui sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitatea acestuia cu actul depus la data sedintei de deschidere a ofertelor.2)Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii participanti la procedura au obligatia de a depune Fisa informatii generale necesara pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului.Se va atasa Formularul nr. 6 ? in original. In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca produsele ce urmeaza a fi furnizate sunt conforme cu standardele relevante in materie.Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de furnizare similare obiectului procedurii in curs cu recomandari de la beneficiari (Formularul 7B). Se vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante. Se va completa Formularul 7A, Ofertantii vor prezenta urmatoarele mostre ale materialelor propuse, la sediul DSVSA Arad la data deschiderii ofertelor: - BLAT, DIN FIECARE MATERIAL PROPUS ? dimensiuni minime 100/100 mm.- CORP DE DEPOZITARE MOBIL, DE DIMENSIUNI 500/510/810 MM, CU UN SERTAR SI O USA CU POLITA MEDIANA INTERIOARA, REGLABILA PE INALTIME ? SE VOR RESPECTA SPECIFICATIILE TEHNICE MINIM SOLICITATE PREZENTATE IN DETALIU MAI SUS.- ROBINET DE LABORATOR CU DOUA LINII DE ALIMENTARE, ANTICOROZIV ? INALTIME MINIMA PIPA ? 300 MMAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa testeze rezistenta chimicasi caracteristicile tehnice constructive ale pieselor solicitate drept mostre fara nici un fel de obligatii financiare fata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:03