Achizitie publica - ACHIZITIA DE MOTORINA LICHIDA EURO 5
Detaliu pentru invitatia numarul 335602
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335602/17.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE MOTORINA LICHIDA EURO 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta , ,Oltul" al judetului HarghitaCod fiscal: 4245690, Adresa: Str. Iancu de Hunedoara, nr.8, loc. Miercurea Ciuc, jud. Harghita, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266 371 674, Fax: 0266 314 353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE MOTORINA LICHIDA EURO 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE MOTORINA LICHIDA EURO 5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea estimativa a contractului in cuantum de 1771 lei , perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, se va constitui conform art.86 din HG nr.925/2006 -FORMULAR 1 -scanat si postat in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata si la sediul autoritatii contractante in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Cf.Orin ANRMAP Nr.314/2010- FORMULAR 22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Persoanele cu functii dedecizie din cadrul ISU OLTUL Harghita sunt: inspector sef POP GHEORGHE, contabil sef BARCACEANU MIHAELA , consilier juridicCROITOR SIMONA , sef serviciu logistic BARCACEANU MARIAN , ofiter achizitii MUSTATEA DANIELA , responsabil contract MOLDOVANPETRU VALENTIN - FORMULAR 3 DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP la sectiunea "Documente de clarificare"3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -CompletareaDeclaratiei pe propria raspundere a reprezentantului legal ? FORMULAR 4 DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP la sectiunea"Documente de clarificare";4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Declaratiei pe propria raspundere a reprezentantului legal privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? FORMULAR 5DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAP la sectiunea "Documente de clarificare";In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, acesta va fiexclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare de produse 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, depunerea doc sun forma decopie semnata si stamplilata " conform cu originalul", potrivit prevedeilor art.5 alin(1) din Ordinul ANRMAP NR.509/2011 , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect deactivitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire .Ofertantulclasat pe primul loc va trimite pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.DOCUMENTUL SCANAT VA FI DEPUS IN SEAPla sectiunea "Documente de clarificare"
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniLista cu personalul implicat in derularea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 11:39