Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de nise chimice de laborator antiex cu exhaustare.


Detaliu pentru invitatia numarul 335154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APA NOVA BUCURESTI
Numar invitatie: 335154/11.09.2012
Denumire contract: Achizitia de nise chimice de laborator antiex cu exhaustare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA NOVA BUCURESTICod fiscal: RO 12276949, Adresa: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Academiei nr 39-41 etaj4 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010136, telefon: +40 213140110, fax: +40 213143095, persoana de contact: Cezarina Cristea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Academiei nr 39-41 etaj4 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010136, telefon: +40 213140110, fax: +40 213143095, persoana de contact: Cezarina Cristea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de nise chimice de laborator antiex cu exhaustare.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de nise chimice de laborator antiex cu exhaustare: Nisa chimica de laborator antiex cu exhaustare ? Laboratoarele Rosu si Pilot - situate in sat Rosu, com Chiajna, jud Ilfov si fac parte integranta din Statia de tratare apa Rosu.Nisa chimica de laborator antiex cu exhaustare - Laboratorul Crivina - situat in localitatea Crivina, oras Bolintin Vale, judetul Giurgiu si face parte integranta din Statia de tratare apa Crivina.Nisa chimica de laborator antiex cu exhaustare - Laboratorul Arcuda - situat in comuna Joita, judetul Giurgiu si face parte integranta din Statia de tratare apa Arcuda.
II.1.6) CPV: 39714000-0 - Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare - 1800 lei.Perioada de valabilitate? 60 zile de la data depunerii ofertelorGar. de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sauprin virament bancar in contul RO 89 BRDE 450 SV 15572604500 ? BRD SMCC ? conform Formular 6Pentru IMM-uri gar. de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Gar. de participare - este irevocabila.Valabilitate a gar.de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Aut. Contr. are dreptul de a retine gar. pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) Ofertantul a contestat un act al Autoritatii Contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata. In acest caz se va retine o suma de 900lei, conform art. 278ยน?(1) din OUG34/2006.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea contractului, fara TVA, va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau daca partile convin dintr-o suma initiala in valoare de 0.5% din pretul contractului, ce va fi depusa de prestator in contul deschis de catre acesta, iar diferenta prin retineri succesive de 4, 5 % din valoarea facturilor emise pentru serviciile prestate, in contul deschis de operatorul economic la dispozitia Autoritatii Contractante pana ce aceasta va atinge 5% din pretul Contractului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la procedura cu of indep(cf.Ordin ANRMAP 314/2010)-se complFor.4.For.se compl in original de catre ofertant si fiecare membru al asocierii.2.Decl privind calitatea de participant la procedura?For 3.For se compl in original de catre ofertant si fiecare membru al asocierii.3.Decl privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare-se compl For. 5.For se compl in original de catre ofertant, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.Pers cu functie de decizie din cadrul aut contr sunt: Bruno ROCHE, Petru TOMA, Mihai SAVIN, Cezarina Cristea, Sorinica Petre, Stela Rosoiu, Mihailescu Cristina Florentina, Laura Marinescu.4.Decl privind eligibilitate-neincadrarea in sit prevazute la art.180 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare?se compl For 7.For se compl in original de catre ofertant, fiecare membru al asocierii si fiecare tert sustinator.Incadrarea in sit prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de ach publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofert nu exista prevederi legale referitoare la decl pe propria raspundere, se accepta o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modif si compl ulterioare?se comp For 2.For se compl in original de catre ofertant si fiec membru al asocierii.Incadrarea in situatia prev la art.181-UG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de ach publica.6 Certificat de atestare fiscala privind indepl obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa situatia obl exigibile lunii anterioare depunerii ofertelor, in original/copie conforma cu originalul semnata si stampilata;Certificat fiscal cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa rezulte obl exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste doc. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii?eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, cazier fiscal, alte documente echiv)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obl de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de aut contract.Documentele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii?conf cu originalul?insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca op. ec. desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Op ec nerezidenti(straini)vor prezenta doc care dov o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta dpdv profesional din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta actv care fac ob prezentului contract, in conf cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Doc se vor depune in oricare din formele: riginal, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Un op ec participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a dep of comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare.Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiu/asociere precum si partea de contract executata de acestia.Of trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi in responsabilitatea partenerului conducator(liderului).Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului.Structura soc mixte/consortiu/asociere nu va fi modif pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu/asociere/societate mixta trebuie sa indeplineasca aceleasi criterii de calificare ca si cel initial.In cazul asocierii, criteriile de calificare privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului vor fi indeplinite in mod obligatoriu de fiecare asociat in parte, iar criteriile de calificare privind situatia ec-fin si capacit teh si prof vor fi indeplinite prin cumul.In sit in care ofert beneficiaza de sustinerea unor terti, aceasta sustinere se va dovedi prin prezentarea unor angajamente ferme incheiate in forma autentica, semnate de tertul sustinator.Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele pentru care se acorda sustinerea si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea indeplinirii contractului.In cazul in care candidatul beneficiaza de sustinere in vederea indeplinirii cerintelor de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, este suficient ca operatorul economic sa prezinte angajamentul ferm din partea persoanei care sustine, astfel cum este prevazut la art.111alin(4)din H.G.925/2006.Totodata, angajamentul trebuie insotit de documente care sa dov ca pers sustinatoare indeplineste cerintele de calificare referitoare la cifra de afaceri sau experienta similara.Pers care asigura sustinerea finan/teh nu trebuie sa se afle in sita care determina excluderea din proc de atribuire, conf prev art.180 si art.181 lit.a), c1)si d)din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o ciframedie de afaceri, in ultimii 3 ani, nu mai mica de 180.000 lei(fara TVA).Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%. Mod de indeplinire: Se va completa Fisa de informatii generale - Formular 8. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti private. Liv. se confirma prin prez a a max 3 contr similare celor care fac obiectul prezentului contract si a caror valoare cumulata, fara TVA, este cel putin egala cu 90.000 lei, si sa fie insotita in mod obligatoriu de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiariilivrarilor de produse din contractul mentionat, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca livrarile au fost efectuate in conformitate cu obigatiile contractualeSe va dovedi experienta similara ? se va completa For 11-prin prezentarea a maxim 3 contracte, prin care candidatul trebuie sa demonstreze ca a efectuat in ultimii 3 ani livrari de nise chimice de laborator si a caror valoare cumulata, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 90000 lei.Pt verif datelor declarate se prezinta prima si ultima pagina., Ofertantii vor prezenta documente referitoare la personalul tehnic/organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Se va nominaliza : a)personalul de specialitate de care dispune pentru instalarea, punerea in functiune si instruirea personalului utilizator.b) personalul de specialitate de care dispune pentru asigurarea service-ului in perioada de garantie a aparatelor.Se vor anexa: documente justificative din care sa rezulte raportul juridic intre ofertant si personalul nominalizat (copii integrale acord/contract de colaborare, CIM) si documente justificative din care sa rezulte instruirea/autorizarea pentru echipamentele ofertate, Cerificate, documente din care sa rezulte originea/conformitatea produselor ofertate conform art 188(1) lit d OUG 34/2006-Marcaj CE sau Declaratie de conformitate.Modalitate de indeplinire: Depunerea unui document din care sa rezulte originea/conformitatea produselor ofertate conform art 188 (1) lit d OUG 34/2006-Marcaj CE sau Declaratie de conformitate. Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul care face obiectul achizitiei.Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de menegement al calitatii ofertantilor , respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? valabil la data depunerii ofertei.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum a fost solicitat de autoritatea contractanta, acesta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de candidat respectiv in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer