Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de Paine 1 kg


Detaliu pentru invitatia numarul 344270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Numar invitatie: 344270/25.03.2013
Denumire contract: Achizitia de Paine 1 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJCod fiscal: 17090997, Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Telefon: +40 260661819, Fax: +40 260618850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon: +40 260661819, fax: +40 260618850, persoana de contact: VIOLETA MILAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Salaj, Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de Paine 1 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta organizeaza procedura de achizitionare a produselor mentionate mai sus pentru unitatile aflate in subordinea sa pentru anul 2013.Estimarea valorica pe loturi: LOTUL 1-24990 lei; LOTUL 2-98067, 90 lei; LOTUL 3- 81855 lei.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 900 - 204, 912.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui garantia de participare la loturile pentru care s-u depus oferta astfel: -Lotul 1 -250 lei; Lotul 2- 981 lei; Lotul 3- 819 lei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO25 TREZ 5615 006X XX00 2268 deschis la Trezoreria Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului., sau* printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare este cursul BNR din 26.02.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 3% din pretul contractului subsecvent , fara TVA, conform art.89 al2 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;formular-10A;Declaratie privind neincadrarea in art181/OUG 34/2006;formular10B;Declaratie privind calitatea de participant-formular 10 C;Certificat de participare la licitatie cu oferta indempendenta(cf ordin ANRMAP nr.314/2010)-formular 10E;Certificate de atestare fiscala, formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie conform cu originalul. Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat.Mentionam ca se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Declaratie privind neincadrareain prevederile art.69.1 din OUG 34/2006- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(se va avea in vedere Ordinul ANRMAP 170/2012)-Anexa 10DPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: dir.exec.Milas Violeta, dir.adj.Basa Alexandru, dir.adj ec.Terhes Onorica, ing.Zaharia Sorin, ec.Prodan Ioan, Cristescu Elena, PorumbDragos, Bojan Mircea, Pop Angela, Moise Viorica, Marc Tiberiu, Csoka Tiberiu, Crisan Valeriu Radu, Abrudan Ioan, Berinde Adrian, Biris Gavril, Chende Livia, Ciobanu Cristina Elisabeta, Crisan Marian Danut, Crisan Mihai Cristian, Dari Toma, Demle Alin, Dimitriu Alexandru, Domokos Francisc, Domuta Claudiu Remus, Filip Alexandra Lorena Maria, Ghete Mircea Raul, Ghiurco Dan, Iancu Salajanu Dinu, Lukacs Iosif, Lup Gheorghe, Olah Nicolae, Panie Sergiu, Penciuc Corin, Pop Augustin, Ratiu Viorel, Szabo Stefan Carol, Szilagyi Robert Istvan, Sandru Gabriel Marius, Veresezan Marius Mihai, Zaharia Marcel Claudiu.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (copie lizibila conform cu originalul)- din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pt.conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine Documente edificatoare (traduse cu mentiunea conform cu originalul) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta fiscala, valabil pentru anul in curs. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (traduse cu mentiunea conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa formularul 11 cu valorile cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani in medie(2010, 2011, 2012).Documente doveditoare pot fi bilanturile sau orice alte documente relevante ale operatorului economic din care sa rezulte cifra de afaceri. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta declaratia referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, sustinuta de o lista din care sa reiasa dotarile cu echipamente si mijloace de transport., Se va prezenta declaratia sustinuta de o lista din care sa reiasa principalelelivrari in ultimii 3 ani., Oferta va fi insotita de mostre si descrieri tehnice Certificat HACCP (SR EN ISO 22000:2005- Sisteme de management al sigurantiei alimentelor)sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si de la sediul DGASPC Salaj, str.Unirii, nr.20, persoana de contact Prodan Ioan
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer