Achizitie publica - Achizitia de paine
Detaliu pentru invitatia numarul 320932
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320932/28.02.2012
Denumire contract: Achizitia de paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJCod fiscal: 17090997, Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Telefon: +40 260661819, Fax: +40 260618850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon: +40 260661819, fax: +40 260618850, persoana de contact: VIOLETA MILAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC SALAJ, Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarile se vor face la fiecare centru in parte cu care se va incheia un contract subsecvent: -CENTRUL SOCIAL MULTIFUNCTIONALNR 1. ZALAU str CRISAN nr.4. telefon/Fax 0260/615145, -COMPLEXUL DE SERVICII COMUNITARE PENTRU COPII CU HANDICAP ZALAU str.SALCAMILOR nr.1 telefon/Fax 0360/566587, Livrarea se va face la urmatoarele casute: 1.Casa de tip familial Dumbrava Minunata, Zalau, str.Gheorghe Doja, nr.186;2.Casa de tip familial Prichindel, Zalau, str.Andrei Muresan, nr.54/B;3.Casa de tip familial Licurici, Zalau, str.Sarmas, nr.44/A;4.Casa de tip familial Piticot, Zalau, str.Mihai Eminescu, nr.13;5.Casa de tip familial Fizes, comuna Sag, sat Fizes, nr.134;6. Casa de tip familial Hereclean, Hereclean, nr.32-CENTRUL SOCIAL MULTIFUNCTIONAL SIMLEU SILVANIEI str N.BALCESCU, nr.19 telefon/Fax 0260 /678848.Livrarea se va face si la Casa de tip familial Iaz, Com Plopis, sat Iaz, nr.145.-CENTRUL SOCIAL MULTIFUNCTIONAL JIBOU str PARCULUI, nr.3 telefon/Fax 0260 / 642013.-CENTRUL SOCIAL MULTIFUNCTIONAL CEHU SILVANIEI str GHEORGHE POP DE BASESTI, nr.4 telefon/Fax 0260 / 650301.-CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP CRASNA, str CIUCEI, nr.725 telefon/Fax 0260 / 636033.-CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA JIBOU telefon/Fax 0260 / 642398.-CENTRUL DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA PENTRU PERSOANE CU HANDICAP BADACIN telefon/Fax 0260 / 676573.-CENTRUL DE INTEGRARE SI ASISTENTA PENTRU PERSOANE ADULTE CU HANDICAP BOGHIS str PRINCIPALA, nr.116 telefon/Fax 0260 / 623703.-CENTRUL DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA ILEANDA str SIMION BARNUTIU, nr.133 telefon/Fax 0260 / 648958.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 291, 476.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la loturile pentru care se depune oferta astfel: -Lotul 1 - 253 lei; Lotul 2- 1108 lei; Lotul 3- 881 lei.1.Garantia de participare se poate constitui fie prin * prin virament bancar in contul nr. RO25 TREZ 5615 006X XX00 2268 deschis la Trezoreria Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractuluisau* printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare trebuie sa fie prezentata la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 3 % din pretul contractului, fara TVA, conform art.89 al.2si art 90 din HG. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie prin Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? se va prezenta in original.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art.92 (1) din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;formular-10A;Declaratie privind neincadrarea in art181/OUG 34/2006;formular10B;Declaratie privind calitatea de participant-formular 10 C;Declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 OUG 34/2006(dir.exec.Milas Violeta, dir. exec.adj. Basa Alexandru, Zaharia Sorin, Cristescu Elena, Porumb Dragos, Bojan Mircea-membrii, Prodan Ioan-secretar)-formular 10 D;Certificat de participare la licitatie cu oferta indempendenta(cf ordin ANRMAP nr.314/2010)-formular 10E;Certificate de atestare fiscala, formulare tip emise de organismele competente din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara, in original sau copie legalizata.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat.Mentionam ca se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila conform cu originalul)- emis cu maxim 20 de zile inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita pt.conformitate, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane straine Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sadovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta fiscala, valabil pentru anul in curs. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente (traduse si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani -formular 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele (mijloacele de transport)formular 12 BDeclaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani -formular 12, Oferta va fi insotita de mostre Certificat HACCP sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din www.e-licitatie.ro sau de la sediul DGASPC Salaj
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 08:00