Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 323947
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Numar invitatie: 323947/11.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIASCod fiscal: 4192537, Adresa: B-DUL MARASTI 17, Bucuresti, Telefon: 021.311.10.32, Fax: 021.311.10.32
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE PAINE CU SARESI PAINE FARA SARE.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este solicitata in suma de 1155leiValabilitatea garantiei de participare : minim 60 de zilede la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, ?......prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, incuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?.Contul iban de garantii in care se poate face viramentul este: RO79TREZ7015005XXX000135 deschis la Trezorerie sector 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, ?..........printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare care devine anexa la contract?.In momentul incheierii contractului de achizitie publica, operatorul economic trebuie sa constituie garantia de buna executie, care devine anexa la contract.Contractul intra in vigoare dupa semnarea lui dar nu inaintea de constituirea garantiei de buna executie.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor .6.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, prin care se va face dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Declaratii pe propria raspundere conf. prevederi art. 69^1 din OG34/2006- Mentionam persoanele cu functii de decizie din cadrul institutieiplus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager Prof.dr. Doina DIMULESCU, dir.financiar contabil ec.Marilena SERBANESCU, Sef serv. aprovizionare ec.Alexandru DINU , Serv. Achizitii -ing.Mihaela IARCA, as.sef. dietetician Marilena PRISCOVEANU .Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produsesimilare celor solicitate in cap.2 caietul de sarcini efectuate in ultimii 3 ani ., Recomandari din partea altor beneficiari., PREZENTARE DE MOSTRE (cu titlu gratuit) cu produselepentru care se depune oferta. Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatiiSR EN ISO 22000:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: WWW.E-LIITATIE.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer