Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de paine


Detaliu pentru invitatia numarul 342417
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 342417/05.02.2013
Denumire contract: Achizitia de paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N, Bistrita, str. Sucevei, nr.1-3, Jud Bistrita Nasaud , cod postal 420099, Sala de sedinte parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea de paine catre centrele din subordinea DGASPC B-N : CPC Bistrita, CPC Beclean, CPC Teaca, CPC Nasaud, CPHPV Nuseni, CRRNA Beclean
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 317, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.345, 78lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caseriezilnicintre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilorva respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 3.172, 89lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii anuntului in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul 3 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa formularul 4 din sectiunea formulare.In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator public -Consiliul JudeteanBistrita-Nasaud2.TINIS VIOREL Director executiv -Directia Economica- Consiliul JudeteanBistrita-Nasaud3.SABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, Contabilitate, Taxe, Impozite-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud4.MOLDOVAN EMIL RADUpresedinte-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud5.PUGNA ALEXANDRUvicepresedinte-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud6.BUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judetean7.BUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judetean8.COMAN SAMUEL LEON consilier judetean9.CURTEANU EUGEN-DICONES consilier judetean10.GAFTONE IOAN consilier judetean11.LACATUS EMIL consilier judetean12.MARC VASILE consilier judetean13.MEREUTA MIRCEA consilier judetean14.MOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judetean15.MOLDOVEANU ILEANA consilier judetean16.MONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judetean17.MURESAN MIHAIL consilier judetean18.NEGRUSERI VASILEconsilier judetean19.PETER LUCA consilier judetean20.POP GEORGE consilier judetean21.POPESCU GRIGORE DORIN consilier judetean22.ROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judetean23.RUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judetean24.SASARMAN MONICA consilier judetean25.SIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judetean26.STROE IULIAN-CRISTIAN consilier judetean27.SUCIU ANDREI consilier judetean28.TODEA STEFAN consilier judetean29.ULECAN MARIA consilier judetean30.URITE FLORIN-RADU consilier judetean31.FONTUL DELIA CLAUDIA Director generalDGASPC B-N32.ANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunctDGASPC B-N33.ALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct economic administrativ.DGASPC B-N34.MOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, contractare servicii sociale, administrativDGASPC B-N35.NUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic si contencios, resurse umane, strategii, managementul calitatii36.GOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate- serviciul achizitii-DGASPC B-N37.PETREAN AURORA MARIA Sef Centru pentru Protectia Copilului Nasaud38.CANDEA ANA MARIA-Sef Centru de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Adulti Beclean;Nota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 1din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 2 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, prin care sa se faca dovada ca operatorul economic are ca obiect de activitate- activitatea care face obiectul contractului;Autorizatie de functionare/licenta de fabricatie/ alte documente emise de catre organele competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra globala medie de afaceri sa fiein valoare de minim 475933 lei.Echivalenta lei/euroeste urmatoarea : anul 2010 4, 2099; anul 2011 4, 2379; anul 2012 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ? Declaratie privind lista principalelor livrari dinultimii 3 ani;Efectuarea in ultimii 3ani a unui contract sau mai multe , cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 317.289 lei si a caror obiect a fost livrarea de produse care fac obiectul procedurii.Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sa clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicEchivalenta lei/euroeste urmatoarea : anul 2010 4, 2099; anul 2011 4, 2379; anul 2012 4, 4560;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer