Achizitie publica - Achizitia de paine si produse de panificatie
Detaliu pentru invitatia numarul 354631
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354631/11.10.2013
Denumire contract: Achizitia de paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia generala de asistenta sociala si protectia copilului ClujCod fiscal: 5013699, Adresa: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264420146, Fax: +40 0264420602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400304, telefon: +40 0264420146, fax: +40 0264420602, persoana de contact: Aurel Prodan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de protocol a DGASPC Cluj din Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de paine si produse de panificatie pentru rezidentii din Centrele DGASPC Cluj
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 496, 327.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este deLOT I3286 leiLOT II5329 leiLOT III 1310 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.conform art.86 al.5 se poate constituti garantia de participare si prin depunere numerar la casieria unitatii. In cazul folosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire . Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor. Daca garantia va fi in alta valuta se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Pentru IMM se accepta valoarea garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarile indicate mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii vor prezenta declaratii privind? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-, ? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.?Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, ? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa reflecte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila comentiunea conform cu originalul. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propri raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HGR 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1 Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Tamas Claudiu Daniel director general, Catarig Dana Elena-director executiv adjunct economic, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice, Mateut Anuta-consilier juridic, Rognean Carmen - consilier, Radu Doru - sef serviciu, Chiper Delia - administrator, Crisan Marinela - administrator.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrii Nationala sau teritoriala din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea cifrei medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani- Cuantumul cifrei medii de afaceri globala sa nu fie mai mic deLOT I-328.660 leiLOT II-532.973 leiLOT III-131.020 leipentru IMM se accepta 50% din valorile de mai susPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari/ prestari / lucrari in ultimii 3 ani -Se va prezenta o lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, - Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unorCERTIFICATE/DOCUMENTE emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Incazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeazaprintr-o declaratie a operatorului economic-Se vor depune mostre constand din 1 buc din fiecare produs ofertat astfel cum urmeaza a fi livrate: Mostrele pentru produsele ofertate vor fi depuse o data cu oferta la sediul autoritatiicontractante cel tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele prezentate vor fi testate de autoritatea contractanta pentru conformitate cu specificatiile solicitate.Mostrele prezentatede catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon iar cele prezentate de catre ofertanti declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zilecalendaristice de la incheierea contractuluivor., -Declaratie pe proprie raspunderereferitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii din care sa rezulteca ofertantul dispune de mijloacele de transport necesare livrarii produselor la toate subunitatile din judetul Cluj, Informatii privind personalul angajat Informatii solicitate referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune saual carui angajament de participare a fost obtinut de candidat/ofertant-Declaratie pe proprie raspundere privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de candidat/ofertant-Tabel cu personalul care se va ocupa de preluarea comenzilor, continand si datele de contact Certificat HACCPSe accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 12:31