Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de: Paste fainoase (lot 1) si Faina alba, faina de malai, orez, gris (lot 2)


Detaliu pentru invitatia numarul 346999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu Mare
Numar invitatie: 346999/20.05.2013
Denumire contract: Achizitia de: Paste fainoase (lot 1) si Faina alba, faina de malai, orez, gris (lot 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: +40 261768830, Fax: +40 261768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, procedura este online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de: Paste fainoase (lot 1) si Faina alba, faina de malai, orez, gris (lot 2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de: Paste fainoase (lot 1) si Faina alba, faina de malai, orez, gris (lot 2)
II.1.6) CPV: 15851000-8 - Produse fainoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 899.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de2177 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1:1246 leiLot 2:931 leiGarantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se prezinta obligatoriu, in original si la sediul institutiei pana la data limita de depunere a ofertelor. (formular nr.12 din sectiunea Modele de formulare). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cod fiscal autoritate contractanta15418983Echivalenta leu/euro se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata autoritatea contractanta iiva retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formularnr.2 din sectiunea Formulare)Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.3 din sectiunea Formulare)Cerinta nr.3Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor.Cerinta nr.4Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelorCerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.4Cerinta nr.6: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.5Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Apan Octavian Vasile, Pop Marcela Aurelia, Ardelean Eugenia Valeria, Gorgan Adriana, Felecan Eniko Beatrice, Radu Calina, Mo?iu Dana Silvia, Chivari Mariana Lucia.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.7Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declara?ie privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.6 din sectiunea Modele de formulareDocumentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor ?i: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sec?iunea ?Documente de calificare?.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informa?ii generale, din care sa reiasa cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 aniDocumentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declara?ie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , pentru produsele solicitate. Se va prezenta o lista a produselor solicitate ?ilivrate in ultimii 3 ani, care va con?ine valori, perioada si locul livrarii produsului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca ace?tia sunt autoritati contractante sau clien?i privati.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea?Documente de calificare?.Cerinta nr.2: Se va prezenta cate o mostre pentru urmatoarele produse din lotul 1: fidea cu oua- ambalaj de 200 g, taitei cu oua pentru supa (patratele, spirale, romburi) ? ambalaj de 200 g si din lotul 2: gris, orezMostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului, vor fi sigilate si vor avea eticheta in original pentru produsul ofertat; acolo unde este cazul vor avea traducere in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer