Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIA DE PATURI


Detaliu pentru invitatia numarul 339801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOV
Numar invitatie: 339801/21.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIA DE PATURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ILFOVCod fiscal: 14989140, Adresa: BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3246400, Fax: 021/3246400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022104, telefon: +40 213246400, fax: +40 213246400, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ILFOV - BIROUL ACHIZITII PUBLICEBD. BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIA DE PATURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PATURI ATI+SALTELEACHIZITIE PATURI SPITAL+SALTELE
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 340 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 9000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica cel putin 30 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform formularului 9);3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO50TREZ4215006XXX006715, Trezoreria ILFOV.Se depune in original
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului- garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 alin. 1-3 din HG. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Modul de restituire a garantiei de buna executie: la solicitarea furnizorului in maxim 14 zile de la data expirarii contractului, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridicestraine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Cerificat de participare cu oferta independenteDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Originalsau copie conforma cu originalul.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteDr. Eduard Armeanu - Manager, Director financiar contabil: -Ec.Iacob Cristina, Director Medical : Dr. Radu Sgarbura, Consilier Juridic : Andrei Ioana , Sef Birou Achizitii Publice : Ec. Bina Marian Daniel, Sef Serviciu Tehnic-Administrativ Eros ZoltanConsilieri Judeteni: Bolintineanu Gheorghe, Brinzoi Marin, Burlacu Stefan, Catana Dumitru, Constantin Niculae, Dorr Stefan, Dragan Florin ?Cristian, Dumitrache Petra, Dumitru Ana Maria, Dumitru Catalin, Dumitru Ionel, Dumitru Vasile, Enache Lucian, Geanta Sebastian ?Daniel, Grosu Ionut-Ciprian, Iancu Marius Grigoras, Margarit Alexandra, Nita Constantin, Nita Mihai Sandu, Ofiteru Cornel Constantin, Pantazi Florin, Paun Nicolae, Petre Tanase, Radulescu Stefan, Roman Gheorghe, Scutelnicu Andrei, Stefan Ionel-Robert, Toma Cristian . Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilant contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat la autoritatile competente in xerocopie , semnat si stampilat conform cu originalul pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor fiscale de inregistrare si declarare2. Fisa de informatii generale ? din care reiese cifra de afaceri pe ultimii 3 ani din care sa rezulte capacitatea de indeplinire a viitorului contract
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Prezentare obligatorie de 1 document constatator eliberat in conformitate cu art.971 din HG nr.925/2006 de indeplinire a obligatiilor contractuale privind furnizarea de paturi spital.In conformitate cu art. 188, alin. 1, lit.e Solicitam prezentarea de descrieri si fotografii a caror autenticitate poate fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru. 1.Ofertantul va avea implementat certificat de calitate EN ISO 9001,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut pret dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 puncte, b) Pentru celelalte preturi P cel mai scazut/Pretul ofertat x 60
Termen de livrare (in zile)
20
Descriere: a)Termenul cel mai mic ? 20 de puncte, alt termen ofertat T cel mai mic /T ofertat x 20, b)Termenul minim acceptat sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 zile, c)Termenul maxim peste care oferta va fi considerata neconforma este de 10 zile.
Termen de garantie(In luni)
20
Descriere: a) Termenul cel mai mare ? 20 de puncte, alt termen ofertat T ofertat/T cel mai mare x 20, b) Termenul cel mai mic acceptat sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni., c) Termenul maxim peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer