Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitia de paturi ati


Detaliu pentru invitatia numarul 330162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 330162/22.06.2012
Denumire contract: achizitia de paturi ati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de paturi ati
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pat electric pentru ATI-6bucPat electric pentru ATI cu inclinare laterala-3bucPat electric pentru ATI cu sistem de mobilizare a pacientilor-1buc
II.1.6) CPV: 33192150-8 - Paturi speciale pentru terapie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.612.90 LEI(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului nr.10 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform prevederilor art.86 alin.1/HG925/2006. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.278 1 din OUG 34/ 2006. Nota : La procedurile online, obligatoriu garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici
Garantie de buna executie
Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului . Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, conform prevederilor art.89 alin 2 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea ?Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Nota : Lista persoanelor care in interesul art. 69^1 din OUG nr.34/2006 actualizata cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizii in cadrul SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.STRAMBEANU ADRIAN DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR MEDICAL : DR.FLORIN PUSCARIU .Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Fiecare ofertant va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 completat in conformitate cu Formularul nr.6 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local). Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare : document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , conform cu originalul - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate al societatii, numele asociatilor Se va prezenta o copie semnata si stampilata conform cu originalul Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: : copie semnata si stampilata conform cu originalul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.Forma de prezentare: : copie semnata si stampilata conform cu originaluloperatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare CERTIFICATUL ELIBERAT DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI -COPIE SEMNATA SI STAMPILATA CONFORM CU ORIGINALUL
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale conform formularului nr.4
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documentele solicitate vor fi depuse de catre fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu. Persoana care sustine tehnic si/sau profesional operatorul economic ofertantul nu trebuie sa se afle int-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 litera a) c1) di d) din OUG 34/2006, conform Legii 279/2011 - Completarea si prezentara Formularului nr 4 si 4* ?Decaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani??Ofertantul va prezenta cel putin 1 recomandare pentru produsele similare (dela unitatile cu profil medical de stat sau private), in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 Ofertantul are dreptul de a include in propunetea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica. In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - parte/partile din contract Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sau orice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.-In corformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer