Achizitie publica - achizitia de piese auto si reparatii auto
Detaliu pentru invitatia numarul 343018
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343018/22.02.2013
Denumire contract: achizitia de piese auto si reparatii auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN MURESCod fiscal: 8089381, Adresa: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Telefon: 0265-210878, Fax: 0265-210878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SECUILOR MARTIRI NR.16, Targu Mures, Romania, cod postal: 540116, telefon: +40 0265210878, fax: +40 0265210878, persoana de contact: ANDREA BARABAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: serviciul de ambulanta judetean mures, str.secuilor martiri nr.16 loc.tg mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitia de piese auto si reparatii auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: valoarea estimata a prezentei proceduris-a facut astfel: Valoareapieselor auto 279.500 X 10%= 307.450 leiValoareareparatiilor (manopera) auto 84.000 X 10%= 92.400 lei
II.1.6) CPV: 34310000-3 - Motoare si piese pentru motoare (vehicule) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4000 RON valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu valabilitatea ofertei, modalitatea de constituire conf, art.86 alin.1 din hg.925/2006, In cazul existentei unei contestatii care va fi respinsa de CNSCautoritateacontractantava retine contestatorului1% dingaratia de participare conf.art .278^1 din oug 34/2006Retinerease va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Se va constitui prin: -OP in contul RO60TREZ4765005XXX005891 deschis laTrezoreria TG MURES sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, garantia de participare se poate depune in alta valuta , data referintei leu( valuata 01.01.2013)
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara tva , modalitatea de constituire conf.art.90 alin.1 din hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din ordonanta1. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabileliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. incopie.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 2)In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din O.U.G. 34/2006 , acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4.Declaratiaprivindneincadrarea inprevederile art.69/^1 dinOUG.34/2006- FORMULARUL 11- persoanele din cadrul unitatii care aproba /semneaza contractu sunt: -dr.Ivanici Ioan -manager general-ec.Zacharias Domnita-director economic-ing.Sonica Romulus-director tehnic- ec.Lazar Sanda - membru5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art, 181/OUG 34/2006-FORMULARU 3Nota : in cazul in carein tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale.referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratieautentica data in fataunui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest.sensAvand in vedere dispozitiile art. 1 din Ordinul Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, fiecare ofertant la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia se va intocmi conform modelului prevazut in sectiunea Formulare ? ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. (formularul 10) Certificat constatator din care sa reiasa codul CAEN corespondent cu obiectul contractuluidocumente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, certificat emis de RAR privind indeplinirea conditiilor de autorizare a servicelui, autorizatie tehnica eliberata de RAR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -informatii referitoare la personalul/organismul tehnicde care dispune sau al cariu angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, precum si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., - o listaa principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: pretul ofertei rezultat din pretul pieselor 70% si 30% pretul manoperei luand in calcul un numar de 2000 ore pe an
alte facilitati
15
Descriere: platforma pe raza orasului , geometrie directie si test de franare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 09:59