Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de piese de schimb si uzura pentru instalatia de captare si transport cenusa


Detaliu pentru invitatia numarul 333361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 333361/08.08.2012
Denumire contract: Achizitia de piese de schimb si uzura pentru instalatia de captare si transport cenusa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308336, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Cucu Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Timisoara, STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, etaj 1, sala sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de piese de schimb si uzura pentru instalatia de captare si transport cenusa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piese de schimb si uzura pentru instalatia de captare si transport cenusa
II.1.6) CPV: 42950000-0 - Piese pentru utilaje de uz general (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 414.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) :3628 lei -Perioada de valabilitate a GP 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor - Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prev. in DA, cu aplic. in mod coresp. a prev. art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualiz. si art. 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 act. In masura in care CNSC respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma de 1814 lei. b) ordin de plata, cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC C L T COLTERM SA Timisoara, cu conditia conf. acestuia de catre banca emitenta pana la deschid. ofert., depus la Biroul Financiar, C.L.T. COLTERM S.A. din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la B. Financiar, C L T COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici, nr.4. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Decl. privind inc. intreprind. in categ. intreprind. mici si mijlocii?? Anexa 1 la L.nr.346/2004 act. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garant. de particip. vor fi respinse la deschidere. In cazul in care of. a constituit garantia de participare in calitate de IMM ( 50%din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului sectorial de furnizare :5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui in perioada de de valabilitate a ofertei, in maxim 7 zile de la semnarea contractului prin : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin(2)-(3) si art 91 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 12.2.Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Se va completa formularul 13.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa formularul 17.4.Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010. Se va completa formularul 18 .5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificat si completat. Se va completa formularul 14.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dir.Gen. ing.Pampu Petrica, Dir. Ec. ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, Dir. Prod.ing.Popa Dorin, sing. Ifrim Mihai, ing.Avram Mircea, ing. Fazakas Imre, ing. Muresan Adrian, ing.Barzan Dan, ing. Bozan Cristian, ing. Cucu Ioan, sing.Matache Lucian, cj.Crisenescu Claudia, c.j. Ciobotea Daniel, , tehn. Meszaros Aurelia, ing. Mihaita Adelheid.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autorit. administrative sau judiciare sau a unei asociatii prof. care are competente in acest sens Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalulPersoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta 1 se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. -Se va prezenta documentul constatator eliberat conform art 97^¹ din HG nr 925/2006 cu modificari si completari ulterioare sau Recomandare, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", de la unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta Certificatul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; dupa caz si traducerea legalizata. Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2012 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer