Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de ?piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule? piese auto-2009


Detaliu pentru invitatia numarul 221078
Autoritate contractanta
Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Cod de identificare fiscala: 7572662
Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare
Telefon: 0262212888 interior 20
Fax: 0262217555
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de ?piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule? piese auto-2009
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de ?piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule? (piese de schimb auto), prezentate in Tabelul 1, impartite in 11 loturi, din Sectiunea I ? Caietul de sarcini, in conditiile respectarii tuturor cerintelor mentionate in Documentatia de atribuire, respectiv in Sectiunea I ? Caietul de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 23.07.2009 15:54
Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures, loc. Baia Mare, str. Progresului, nr. 17, cod postal 430291
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures, loc. Baia Mare, str. Progresului, nr. 17, cod postal 430291
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 315, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a operatorului economic-declaratie privind eligibilitatea conform formular 12-A-declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 conform formular 12-BCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale-certificat de inregistrare-certificat constatator de la Registrul ComertuluiSituatia economico-financiara-declaratie privind informatii generale conform formular 13-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetCapacitatea tehnica si/sau profesionala-declaratie pe proprie raspundere si lista principalelor livrari, în ultimii 3 ani, de produse similare conform formular12-D a caror valoare însumata sa fie de minim 50.000, 00 LEI.-certificat ISO pentru producator, sau document echivalent care sa ateste un sistem de management al calitatii
gratuit pe site-ul SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer