Achizitie publica - Achizitia de placa pentru periile motoarelor de tractiune LE 5100 kw, Placa carbune pentru motoarele de tractiune LDE 2100 CP, Semifabricat pentru perii carbune pentru pantografe asimetrice tip EP2
Detaliu pentru invitatia numarul 347204
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347204/22.05.2013
Denumire contract: Achizitia de placa pentru periile motoarelor de tractiune LE 5100 kw, Placa carbune pentru motoarele de tractiune LDE 2100 CP, Semifabricat pentru perii carbune pentru pantografe asimetrice tip EP2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCFR IRLU SACod fiscal: 14300920, Adresa: Bdul Dinicu Golescu nr.38 sector 1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 723252216, Fax: +40 213114255/+40 3114257
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Turda, nr.98, bloc 29A, tronson 4, etaj 4, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 011333, telefon: +40 213000705, fax: +40 213114255, persoana de contact: Daniela DINU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul SC CFR IRLU SA din str Turda, nr.98, bloc 29A, tronson 4, etaj 4, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intretinere si reparatii locomotive si utilaje)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de placa pentru periile motoarelor de tractiune LE 5100 kw, Placa carbune pentru motoarele de tractiune LDE 2100 CP, Semifabricat pentru perii carbune pentru pantografe asimetrice tip EP2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare - Achizitia pe 3 loturi de : Placa carbune pentruperiilemotoarelor de tractiune LE 5400 KWPlaca carbune pentruperiilemotoarelor de tractiune LDE 2100 CPSemifabricate pentruperii carbune pentrupantografele asimetrice tip EP2
II.1.6) CPV: 31161000-2 - Piese pentru motoare si generatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 008 - 386, 833.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare pentru lotul nr.1-2368, 88 leiValoare pentru lotul nr.2-2587, 85 leiValoare pentru lotul nr.3-2779, 92 leisau echivalentul in euro la cursul BNR stabilit cu 6 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor, valabila 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform model Formular C din Sectiunea Formulare .Garantia de participareva fi constituitaprin : a) prinOP in cont IBAN RO72RZBR0000060005351848, deschis la Raiffeisen Bank, Sucursala Grivita, Bucuresti, este obligatorie mentionarea numaruluiprocedurii pentru care se constituie scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractanteb)prin orice alt instrument de garantareOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, candidatul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei ;c) conform art.278ยน din OUG 34/2006.Restituirea garantieide participare la procedura se va face in baza cererii depuse la sediul SC CFR IRLU SA conform Formularului D din Sectiunea Formulare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de achizitie publica: 5% din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent (fara TVA);b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica: ? scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr.12 corespunzator din Sectiunea Formulare);? retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , conform prevederilor art.90 alin ?(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;? orice alt instrument de garantare conform prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in dispoz art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare, conform modelFormular nr.1 din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertanti/asociati/terti sustinatori.2. Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform model Formular nr .2 din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertant/asociati/terti sustinatori.Tertii sustinztori vor depune aceasta declaratie doar pentru literele a), c1) si d).3. Declaratiepe proprie raspundere privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele locale , conform model Formular nr .3 din Sectiunea Formulare;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010, conform model Formular.4 din Sectiunea Formulare;5.Declaratieprivind neincadrarea in prevederile. art. 69. 1* din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, conform model Formular nr.5 din Sectiunea Formulare; Declaratia va fi depusa de ofertant/fiecare membru asociat/subcontractant/tert sustinator .In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Adrian TABAN ?DIRECTOR ;Gogu STERE-DIRECTOR ECONOMIC; Augustin HUIDU ?DIRECTOR PRODUCTIE; Adrian CALIN ?DIRECTOR TEHNIC , Daniela DINU-SEF SERVICIU ACHIZITII ; Silvia MIRICA-SEF OFICIU JURIDIC; Bogdan CORNEANU-SEF SEEVICIU PEAPTL;Aida HANGANU-SEF SERVICIU CONTABILITATE; Florentina DAVID-SEF SERVICIU FINANCIAR;Petrica DIDE-SEF SERVICIU INVESTITII ME-ISCIR; Bogdan ARON ? SEF BIROU CDCLDFC; Stefan MITRAN- SEF SERVICIUCI PP SU; Dorica BURGHILA- INGINER-SERVICIUL ACHIZITII; Alexandrina BALTOIU-CCONOMIST0SERVICIUL ACHIZITII; Cristian SANDU-ECONOMIST-SERVICIUL ACHIZITII Pentru persoane juridice romane : Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere aofertelor si se va prezenta in: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau dupa caz, de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit (conf. prevederilor art. 183 din OUG 34/2006).Autorizatie de Furnizor Feroviar AFER / Agrement Tehnic Feroviar/ Certificat de Omologare Tehnica ( conform OMT 290/2000 ). Documentele se vor depune in copie si vor trebui sa fie in termen de valabiliate la data limita de depunere a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani. Se vor anexa certificate / documente constatatoare CertificatISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 16:06