Achizitie publica - Achizitia de plante ornamentale pentru Primaria Municipiului Timisoara, amenajare si intretinere
Detaliu pentru invitatia numarul 201224
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Achizitia de plante ornamentale pentru Primaria Municipiului Timisoara, amenajare si intretinere
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71421000-5 - Servicii de amenajare peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia de plante ornamentale pentru sediul Primariei Municipiului Timisoara, amenajare si intretinere, in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini. Durata de derulare a contractului este 24 luni de la data atribuirii.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 21.04.2009 12:14)
Data publicarii: 07.04.2009 12:25
Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 12, ghiseul 9 sau 10, cod postal 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229, Serviciul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 132, 846 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii conf. art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale;2.Certificat constatator-O.R.C./autorizatie functionare;ptr.ofertanti straini doc.edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf.cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(copie legalizata si anexa traducere autorizata in lb.romana);Acord asociere(in cazul oferei depuse in comun);3. Decl.si lista princip.serv. similare efectuate în ultimii 3 ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii similare(contract, recomandare);Decl.dotari;Decl.asig. cu personal: studiile, pregatirea profes.si calific.pers. de conducere, pers. responsabile pt. prestatia serviciilor;Decl.si lista subcontr., acorduri subcontr., conform doc. atribuire
DA este gratuita.Se achita doar. contrav. serv. postal de transmitere a DA, la solicitarea op.ec.Plata se face in sist. ramburs, la primire colet. Inf. suplimentare: www.primariatm.ro
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nici o oferta (temei art. 209 alin (1) lit.(c) din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare).