Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de pneuri de sarcina mica si mare


Detaliu pentru invitatia numarul 340058
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: BRAICAR SA
Numar invitatie: 340058/26.11.2012
Denumire contract: Achizitia de pneuri de sarcina mica si mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBRAICAR SACod fiscal: RO 10597853, Adresa: braila, bd. independentei nr. 10, bl.B2, parter, Braila, Telefon: 0239/614401, Fax: 0239/611395
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Electronic in cadrul SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de pneuri de sarcina mica si mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract achizitie pneuri de sarcina mica si mare
II.1.6) CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participarein valoare de 2000 lei.Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante, valabila pe perioda de valabilitate a ofertelor, conform OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita la solicitarea autoritatii contractante in cazul in care intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie, conform OUG nr. 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.Din garantia de participare se va retine o suma in cuantum de 1941.86 lei (1% din aceastavaloarea de 194186 lei) in cazul aplicarii prevederilor art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 va fi probata prin prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (lipsa datoriilor restante) in luna anteriora celei care se depunofertele, catre bugetul local si bugetul consolidat al statului si completarea Formularului 2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaprin completarea Formularului 2A.Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art.69ind1 din OUG34/2006 prin completare Formular 2B privind pe Sandulescu Cornel-Director General, Hutu Teodor-Director Economic si Cireasa Costel-Director Tehnic, ec. Stanciu Mariana, ing. Plasoianu Gabriel, jr. Rusinoiu Mihaela, ec. Mihai Florian, ing. Surdeanu Liviu, ing. Popescu Adina-Comisie de Licitatie.Fisa de informatii generale prin completare Formular 4. Certificat constatatoremis de Oficiul registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare.Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmitea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Lipsa unui document prevuzut la punctul III.2.1(cerinte minime de calificare) sau neindeplinirea uneia dintre cerinte, la deschiderea ofertelor, va conduce automat la declararea ofertei ca inacceptabila (cf. art. 36 alin.1 lit.b din HG 925/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic din cadrul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer