Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 317657
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIEJUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4244482
Adresa: municipiul Suceava, Str.1 Mai nr.9, Suceava
Telefon: 0230203241, 0788639031
Fax: 0230520678
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de pneuri pentru autovehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: PNEURI PENTRUAUTOVEHICULE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.11.2011 15:20
Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai nr.9, Municipiul Suceava, Judetul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Logisticdin sediul IPJ Suceava - B-dul 1 Mai nr.9, Municipiul Suceava, Judetul Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 40, 020 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- neîncadrarea în prevederileart. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Prezentare certificate constatatoare (original/copie legalizata/copie conform cu originalu)privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor-declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.69 ind 1 din OUG nr. 34/2006- respectarea prevederilor Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind participarea la licitatii cu oferta independenta.- înregistrarea operatorului economic participant la O. R. C.din care sa rezulte furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei (original/copie legalizata/copie conform cu originalu)-informatii generale-declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani-descrieri si fotografii/fise tehnice/cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstata in cazul in care se solicita acest lucru.
din SEAPValoarea garantiei de participare pentru fiecare lot este afisata in sectiunea "Lista loturi"
- Informatii suplimentare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer