Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? ? anvelope iarna-2010-2


Detaliu pentru invitatia numarul 271208
Autoritate contractanta
Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures
Cod de identificare fiscala: 7572662
Adresa: Strada Progresului numarul 17, Baia Mare
Telefon: 0262212888 interior 20
Fax: 0262217555
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitia de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? ? anvelope iarna-2010-2
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de ?pneuri pentru sarcina mica si mare? ? anvelope iarna, prezentate in Tabelul 1 din Sectiunea I ? Caietul de sarcini, in conditiile respectarii tuturor cerintelor mentionate in Documentatia de atribuire, respectiv in Sectiunea I ? Caietul de sarcini
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 04.11.2010 15:21
Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures, Baia Mare, str. Progresului, nr. 17, cod postal 430291, jud. Maramures
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul de Ambulanta Judetean Maramures, Baia Mare, str. Progresului, nr. 17, cod postal 430291, jud Maramures
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 40, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a operatorului economic-declaratie privind eligibilitatea-formular 12-A-declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181-formular 12-BCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale-certificat de inregistrare-certificat constatator de la Registrul ComertuluiSituatia economico-financiara.-declaratie privind informatii generale-formular 13-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la buget a persoanelor juridice-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la impozitele si taxele locale a persoanelor juridiceCapacitatea tehnica si/sau profesionala.-declaratie pe proprie raspundere-cu principalele livrari în ultimii 3 ani cu valoarea însumata cel putin 100.000, 00 LEI-formular nr. 12-D-certificat ISO pentru producator sau echivalent-certificat ISO pentru ofertant sau echivalent-daca exista subcontractanti formular 12-G si copie dupa contracte
gratuit pe site-ul SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer