Achizitie publica - Achizitia de prelate auto
Detaliu pentru invitatia numarul 342805
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342805/18.02.2013
Denumire contract: Achizitia de prelate auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01020Cod fiscal: 4349187, Adresa: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Dej, Telefon: +40 264211630, Fax: +40 264212577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264211630, fax: +40 264212577, persoana de contact: GABRIEL BUHUTAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu nr.1, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264211630, fax: +40 264212577, persoana de contact: GABRIEL BUHUTAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de prelate auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de acorduri cadru pentru furnizarea a 18 tipuri de prelate, maxim 560 buc.
II.1.6) CPV: 39522110-1 - Prelate impermeabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 428 - 389, 550 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7785 lei ? defalcata pe loturi(conform Anexei nr.2 din Formulare si modele), astfel: lot 1= 114 lei, lot 2 = 228 lei, lot 3 = 42 lei, lot 4 = 47 lei, lot 5 = 1641 lei, lot 6 = 1526 lei.lot 7= 248 lei, lot 8 = 1800 lei, lot 9 = 131 lei, lot 10 = 141 lei, lot 11 = 134 lei, lot 12 = 182 leilot 13= 121 lei, lot 14 = 355 lei, lot 15 = 355 lei, lot 16 = 312 lei, lot 17 = 131 lei, lot 18 = 277 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - orice instrument bancar de garantie emis de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, cu respectarea prev art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(model scrisoare de garantie bancara conform anexei nr. 9 din Formulare si modele).-prin virament bancar ? UM 01020, RO96TREZ2175005XXX000058, cod fiscal 4349187 deschis la TREZORERIA Dej- in numerar la caseria unitatiiOfertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
10% (5 % pentru IMM-uri) din valoarea contractului subsecvent fara tva . Se constituie prin numerar, virament bancar sau instrument de garantare care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala (Anexa nr.3)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314/2010 emis de ANRMAP.(Anexa nr.4)Declaratie privind neincadrarea in art.691(Anexa nr.5)Persoanele cu functii de decizie din cadul autoritatii contractante sunt: Muresan Ioan, Paval Constantin, Alexandru Marcel, Pop Ioan, Mocanu Petre, Buhutan Gabriel, Bombica Gabriel, Crisan Catalin.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor locale( copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor catre stat(copie cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala in copie certificata?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentarea, pentru conformitate a certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -sa faca dovada ca care implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 13:05