Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse - pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 356868
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ETA S.A.
Numar invitatie: 356868/13.01.2014
Denumire contract: Achizitia de produse - pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialETA S.A.Cod fiscal: RO 10524177, Adresa: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 0250730951, Fax: +40 0250730951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Depozitelor nr.5, Rm. Valcea, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240050, telefon: +40 0350412490, fax: +40 0250730951, persoana de contact: Maria Gogu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC ETA SA rm. Valcea, strada Depozitelor nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse - pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona , , pneuri pentru autovehicule, ,. Cantitatile si tipurile de anvelope care fac obiectul achizitiei sunt prevazute in caietul de sarcini, anexat prezentei.
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In masura in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata sau in cazul in care contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului 1% din garantia de participare, cf. OUG 34/2006, art.278, alin.1, lit.a. Se poate constitui prin a)virament bancar in contul SC ETA SA Rm. Valcea, RO61BRDE390SV01875903900 deschis la BRD Valcea, b)scrisoare de garantie bancara, c)prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, confirmate de banca, d)instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, document ce va fi prezentat in original. Pentru ofertantii care vor constitui garantia de participare in valuta, contravaloarea in lei se va calcula la cursul BNR din data publicarii invitatie de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din OUG 34/2006, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, - declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular F1 anexat prezentei la sectiunea Formulare). Reprezentantul legal al autoritatii contractante este ec. Popescu Ion - director general. Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt - ec. Pantelimon Anda -contabil sef, ing.Popa Cristian, ec. Gogu Maria - resp. achizitii publice.- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul).- Se va prezenta Certificatul fiscal din care sa reiasa situatia obligatiilor la bugetul consolidat de stat, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul).In cazul, in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op. economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, cf. art.11, alin4 din HG 925/2006. -Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca activitatea care corespunde obiectului contractului poate fi desfasurata de ofertant.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -se va prezenta de catre ofertantul participant cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse din ultimii trei ani. Se va completa formularul C1 anexat documentatiei de atribuire. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.01.2014 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer