Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse - Sistem de management al continutului web (CMS)


Detaliu pentru invitatia numarul 350731
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Numar invitatie: 350731/19.07.2013
Denumire contract: Achizitia de produse - Sistem de management al continutului web (CMS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUICod fiscal: 4283422, Adresa: Piata Victoriei nr. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213139825, Fax: +40 213191536
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse - Sistem de management al continutului web (CMS)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem de management al continutului web (CMS)
II.1.6) CPV: 48219000-6 - Diverse pachete software pentru retele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantum: 1.220, 00 lei. Echivalenta pt o garantie depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b)Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Constituire: instrument de garantare irevocabil emis conform prevederilor art. 86 din HG nr. 925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4283422.d) Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in S.E.A.P. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la Registratura Secretariatului General al Guvernului ? intrarea C, Palat Victoria, pana la data limita de depunere a ofertelor.e) Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, I.M.M.-urile pot solicita reducerea cu 50 % a garantiei de participare insotita de declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea nr. 346/2004. In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria I M M , asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui I M Mcu un operator economic care nu face parte din categoria I M Mnu are caracterul unui I M M.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50 % din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 89-90 din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.- Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic (firma).Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3- Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 .- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Marin Popescu ? director ? Directia Economica si Administrare Patrimoniu, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Marin Militaru ? sef serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Viorica Petrescu ? sef serviciu ? Serviciul Financiar.- Nota: a. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a livra produselecarefac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri in ultimii 3 ani.- Se va completa Formularul nr. 5 ? Cifra de afaceri globala prevazuta in acest formular reprezinta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani .- Bilantul contabil la 31.12.2012, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizat si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini.Se va completa Formularul nr. 6 Lista privind principalele produse livrate in ultimii 3 aniPrezentarea de "certificate/documente", conform prevederilor art. 188, alin. 1, lit. a din O.U.G.nr. 34/2006. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru tipul de produse ce fac obiectul procedurii de achizitie ? conform anexei nr. 3 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011- Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste implementarea managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer