Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse - statii de lucru si tablet PC


Detaliu pentru invitatia numarul 338742
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUI
Numar invitatie: 338742/02.11.2012
Denumire contract: Achizitia de produse - statii de lucru si tablet PC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECRETARIATUL GENERAL AL GUVERNULUICod fiscal: 4283422, Adresa: Piata Victoriei nr. 1, Bucuresti, Telefon: 021.319.15.56, 021.313.98.25, Fax: 021.319.15.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP online
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse - statii de lucru si tablet PC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de produse: - Lot 1 -Tablet PC - 30 buc.- Lot 2 - Statii de lucru SFF - 30 buc.- Lot 3 - Statii de lucru FT - 10 buc.
II.1.6) CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 419, 354.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantum: Lot 1 ? 4.354, 83 lei, Lot 2 ? 2.419, 35 lei, Lot 3 ? 1.612, 90 lei. Echivalenta pt o garantie depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b)Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.c) Constituire: instrument de garantare irevocabil emis conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006. Cont autoritate contractanta RO75TREZ7005005XXX000172, deschis la A.TCPMB, cod fiscal: 4283422.d) Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in SEAP. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la Registratura Secretariatului General al Guvernului ? intrarea C, Palat Victoria, pana la data limita de depunere a ofertelor.e) Conform prevederilor Legii nr. 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare insotita de declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categ. IMM-conform model prevazut in Legea 346/2004.In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerea de 50%, cu conditia respectarii art. 3 din lege. Asocierea unui IMM cu un operator economic care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM.In cazul in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma ce va fi stabilita conf. art. 278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 50% din valoarea solicitata de Beneficiar in conf. cu pv. Legii nr.346/2004-stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decat perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.89-90 din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 1.- Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul economic (firma).Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.- Completarea si prezentarea Formularului nr. 2.- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3- Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 .- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea si prezentarea Formularului nr. 4.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Ion Moraru- Secretarul General al Guvernului, Andrei Cosmin Tanasie ? director ? Directia Economica, Niculae Teodorescu ? director - Directia Contencios si Resurse Umane, Constantin Niculescu ? director ? Directia Logistica, Marin Militaru ? sef serviciu ? Serviciul Asigurare Logistica, Viorica Petrescu ? sef serviciu ? Serviciul Financiar, Costin Tudor ? director ? Directia Informatica.- Nota: a. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a prestaserviciilecarefac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara - informatii generale si cifra de afaceri pe anii 2009, 2010 si 2011.- Se va completa Formularul nr. 5.- Bilantul contabil la 31.12.2011 sau 30.06.2012, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizat si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, produse de natura celor prevazute in caietul de sarcini.Se va completa Formularul nr. 6Prezentarea cel putin a unei recomandari (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97^1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.- In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 2Prezentarea de Informatii privindsubcontractantii cu specializarea acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.- Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se vacompleta Formularul nr. 7, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia. Cerinta nr. 1Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 pentru tipul de produse ce fac obiectul procedurii de achizitie ? conform anexei nr. 3 din Ordinul nr. 509/2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Dcocumentatia este accesibila in SEAP, direct si nerestrictionat pe www.e-licitatie.ro de la data publicarii acesteia
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer