Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse alimentare de baza


Detaliu pentru invitatia numarul 322333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJ
Numar invitatie: 322333/21.03.2012
Denumire contract: Achizitia de produse alimentare de baza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI - SALAJCod fiscal: 17090997, Adresa: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Telefon: +40 260661819, Fax: +40 260618850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Unirii nr. 20, Zalau, Romania, cod postal: 450059, telefon: +40 260661819, fax: +40 260618850, persoana de contact: VIOLETA MILAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC SALAJ, strada Unirii, nr.20, judetul Salaj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse alimentare de baza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta organizeaza procedura de achizitionare a produselor sus mentionate pentru unitatile aflate in subordinea sa pentru anul 2012.Estimarea valorica pe loturi Lotul 1 -23183, 40 lei; Lotul 2- 86820, 43 lei; Lotul 3- 58475, 40 lei
II.1.6) CPV: 15411200-4 - Ulei pentru gatit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 479.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare trebuie constituita la loturile pentru care se depune oferta, astfel: -Lotul 1 -232 lei; Lotul 2- 868.20 lei; Lotul 3- 585 lei.Se poate constitui fie prin * prin virament bancar in contul nr. RO25 TREZ 5615 006X XX00 2268 deschis la Trezoreria Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului, fie prin depunerea de numerar la caseria unitatii, program intre orele 8-12 de luni pana vineri.sau * printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 3 % din pretul contractului, fara TVA, conform art.89 al.2 din HG. 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? se va prezenta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;formular-10A;Declaratie privind neincadrarea in art181/OUG 34/2006;formular10B;Declaratie privind calitatea de participant-formular 10 C;Declaratie privind neincadrarea in art.69 indice 1 OUG 34/2006(dir.exec.Milas Violeta, dir. exec.adj. Basa Alexandru, Zaharia Sorin, Oszvath Maria, Parje Mirela, Cristescu Elena, Porumb Dragos, Bojan Mircea-membrii, Prodan Ioan-secretar)-formular 10 D;Certificat de participare la licitatie cu oferta indempendenta(cf ordin ANRMAP nr.314/2010)-formular 10E;Certificate de atestare fiscala, formulare tip emise de organismele competente, in original sau copie lizibila conform cu originalul.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara.Mentionam ca se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Persoanele fizice/juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, se poate depune si o declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila conform cu originalul)- valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in etapa evaluarii ofertelor, ofertantilor clasati pe primele 3 locurili se vor solicita documentele mentionate, in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii datelor depuse in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani -formular 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind echipamentele (mijloacele de transport)formular 12 BDeclaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani -formular 12 D Certificat HACCP(SREN ISO 22000:2005 Sisteme de management al sigurantei alimentelor) sau similar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din www.e-licitatie.ro sau de la sediul DGASPC Salaj, str Unirii, nr.20, localitatea Zalau
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer