Achizitie publica - Achizitia de produse biologice program strategic
Detaliu pentru invitatia numarul 346179
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346179/30.04.2013
Denumire contract: Achizitia de produse biologice program strategic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR OLTCod fiscal: 4286410, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Telefon: +40 0249416964, Fax: +40 0249416726
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Romania, cod postal: 230087, telefon: +40 0249416964, fax: +40 0249416726, persoana de contact: MARINELA SANDITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DSVSA Olt, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 173, Slatina, Romania, cod postal: 230087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse biologice program strategic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea de contracte de furnizare
II.1.6) CPV: 33141626-4 - Truse de dozaj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 737 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte, astfel cum se specifica in anexa B. In conformitate cu art. 86 alin1 din HG 925/2006, garantia de participare se va constituiprin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (art 43^1 alin 2 lit b), adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A.) Olt, str. Tudor Vladimirescu, nr.173.mun.Slatina.jud Olt si prin Ordin de plata in contul de trezorerie: RO 66 TREZ 50 65 005 XXX 000 237, deschis la Trezoreria Slatina sau Fila de CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta se va avea in vedere cursul BNR, euro/leu din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - In conformitate cu prev .art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 -formular 12A, ;
-Declaratie privind situatia personala - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Formular12 B .Incadrararea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.;
- Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 D;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din O.U.G. nr. 34/2006privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii publice sunt: dir.exec. Veronel Bolborea, dir. exec. adj. Stefan Nicolae, sef serviciu ec.si adm. Anton Mariea, consilier juridic Valceleanu Magdalena, comp. achiz. Strainu Jan , dr. Mierlesteanu Ion ? sef LSVSA, dr. Poteleanu Papusa -sef SSBAMB, dr. Cojocaru Nely Cornelia sef Birou siguranta alimentelor de oribine nonanimala - Certificat constatator emis de O.N.R.C., din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.- Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.( pentru prsoane juridice straine);
-Acte din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.( pentru prsoane juridice straine) ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale - se va prezenta o descriere a activitatii societatii ;media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani -de minimumvaloarea estimata(fara T.V.A) multiplicata cu 2 pentru fiecare lot in partelot 1 - 6.402 ronlot 2 - 4.000 ronlot 3 - 10.032ronlot 4 - 6.000 ronlot 5 - 18.040ronlot 6 - 2.200ronlot 7 - 1200ronlot 8 - 2400 ronlot 9 - 2.800 ronlot 10 - 2.800 ronlot 11- 4.800 ronlot 12 - 4.800 ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie si lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara (experienta similara /echivalenta, privind furnizarea de bunuri in ultimii trei ani ; Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (daca e cazul) Certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 15:44