Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitia de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb


Detaliu pentru invitatia numarul 343156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA" BISTRITA"
Numar invitatie: 343156/26.02.2013
Denumire contract: Achizitia de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA" BISTRITA"Cod fiscal: 4347496, Adresa: STR.SIGMIRULUI, NR.16, Bistrita, Telefon: 0263239404, Fax: 0263232128
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Italiana, nr.22, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937, persoana de contact: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitia de produse carburanti - motorina (EN590) si benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carburant auto - motorina (EN590) si benzina fara plumb, din depozitele furnizorului, in regim franco ? depozit achizitorCatre autoritatea contractanta in cantitatile specificate prin comenzi ferme cu plata dupa livrare, si conform specificatiilor tehnice. Valoarea estimata a contractului initial este de 310120 lei fara TVA (pana la 31 decembrie 2013)Optiuni: art. 6 al. 3). din HG 925 / 2006 privind - prelungirea contractului cu pana la 4 luni de zile
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 120 - 393, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - suma fixa de 3101, 20 lei, in cuantum de1% din valoarea estimata, a contractului si va fi constituita: a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea I.S.U.?BISTRITA? ALJUDETULUI BISTRITA- NASAUD, COMPLETARE FORMULAR NR. 1Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberatade o societate bancara, ori de o societate de asigurari, cu sediul sau cu filiala de preferinta in Romania si se va constitui in RON.b) prin ordin de plata in contul autoritatii contractante la Trezoreria Bistrita, cont: RO81TREZ1015005XXX000148, CUI: 4347496.Ofertantul pierde garantia de participare, atunci cand se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate aacesteia;b) nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa se semneze contractul;c) refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea de garantie de participare a sumelor stabilite de art. 278 ind.(1) din OUG 76/2010, in raport cu valoarea estimata a contractului.Garantia pentru participare, se restituie conform prevederilor legale.In cazul I.M.M. garantia de participare va fi redusa la jumatate .Garantiei de participare se va scana si se va atasa in format electronic in sectiunea special prevazuta in SEAP numita documente de calificare si propunere tehnica.Valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie va fi in cuantum de5%din pretul fara TVA al contractului de achizitie publica.Aceasta se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara / asigurare, care va fi anexata in original la contract. Data constituirii garantiei de buna executie va fi de maxim 14 zile de la data semnarii contractului. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu perioada de derulare a contractuluiAutoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se va elibera conform art.92, pct.1, din HOTARAREANr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180 CERINTA NR. 1 - OBLIGATORIEDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul). -COMPLETARE FORMULAR NR. 2Art. 181 CERINTA NR. 2 - OBLIGATORIEDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 - COMPLETARE FORMULAR NR. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art.a, c indice 1 si d. (pentru terti)CERINTA NR. 3 - OBLIGATORIECertificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - COMPLETARE FORMULAR NR.4CERINTA NR. 4 - OBLIGATORIEDeclaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 - incadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul). COMPLETARE FORMULAR NR.5Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectivpersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: - lt.col.dr.ing Florea Constantin ? inspector sef- col. Selejan Viorica ? contabil sef- cpt. Rinzis Ilie ? sef serviciu logistic- mr. Murtezan Emil ? sef compartiment achizitii (presedinte comisie de evaluare)- cpt. Griga Cristian ? sef compartiment tehnic (membru comisie de avaluare)- plt.maj. Rad Florin ? compartiment achizitii (membru comisie de evaluare)- plt. Varga Daniel ? compartiment financiar (membru comisie evaluare).Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteleNote: Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni sunt acceptate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. CERINTA NR. 5- OBLIGATORIECertificat constatator -Certificat constatator emis de ONRC trebuie sa fie valabil/real la data limita de depunere a ofertelor.Note: Obiectul contractului sa aiba corespondent in codurile CAEN ce reies din Certificatul Constatator, Toate documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni sunt acceptate in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA NR. 6 - OBLIGATORIEFisa de informatii generale, inclusiv cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani., CERINTA NR. 7- OBLIGATORIEBilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente.Se va utiliza ultimul bilant contabil depus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCERINTA NR. 8- OBLIGATORIEExperienta similara.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, certificata prin prezentarea de certificate /documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse. ? art. 188(1) din OUG 34/2006., UtilajeDeclaratie privind mijloacele de transport omologate, angajate pentru derularea contractului. Se solicita - certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatatii din gama ISO 9000 sau echivalent, emis de un organism recunoscut pe plan international sau national.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer